وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

دانلود کتابها و جزوات مهندسی کامپیوتر- زبان سی پلاس پلاس



به نام خدا 



از این پست به بعد قصد دارم تعدادی از فایلهای حاوی کتاب و جزوه و مقالات مرتبط با رشته ی مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتری را آپلود نمایم .  من فقط به یک دلیل به دنیای وبلاگنویسی قدم گذاشتم : پرداخت زکات علم  .  بله من به منظور پرداخت زکات علم و دانشم و ترویج علم و دانش سایر افراد و شکستن انحصار و محدودیتهای ساختگی که دشمن علم و دانش و بصیرت و آگاهی هستند  به وبلاگنویسی روی آورده ام . به دنبال منافع شخصی نیستم و  هدفم از آپلود هزاران فایل در وبلاگ وحیدمی و سایر وبلاگهایم ، پرداخت زکات علم و کمک به بالا بردن  دانش  و آگاهی در سطح جامعه و احیای سنتهای خوب قدیمی ، می باشد . شخصا با کپی رایت و قوانین کپی رایت که نوعی انحصار و استبداد و دشمن زکات علم می باشند مخالف هستم . من همچون ریچارد استالمن با قوانین بین المللی کپی رایت مخالف می باشم زیرا می دانم که کپی رایت مانع از انتشار  علم  و دانش می شود و علم را در غل و زنجیر قرار می دهد بنابراین همانند ریچارد استالمن ، بجای کپی رایت از کپی لفت استفاده می کنم . من اگر خودم  چیزی ابداع  یا اختراع کنم هرگز برایش کپی رایت و حق نشر  قرار نمی دهم و  آنرا در اختیار تمام مردم قرار می دهم تا همه از این دانش یا فناوری بهره مند شوند .  هرگونه کپی رایت یا ثبت پتنت و اختراع در تضاد با زکات علم است و خلاف شرع است . بسیاری از قوانین بشر امروز از جمله همین قانون بین المللی کپی رایت ،  خلاف شرع و خلاف عقل و در جهت ایجاد انحصار و استبداد و  دیکتاتوری  وضع شده و هرگز مورد تایید شرع و دین نیستند .بنابراین ضمن مخالفت با قانون حق تالیف یا کپی رایت و ترویج کپی لفت و به منظور پرداخت زکات علم و ترویج دانش در سطح جامعه  ، نسبت به آپلود هرنوع فایل علمی و فنی که بر علم مردم اضافه کند اقدام می کنم و از شکایت احتمالی صاحبان اثر و قوانین کپی رایت هرگز نمی ترسم و هرگز هیچ محتوایی را به بهانه ی رعایت قوانین کپی رایت  حذف نمی کنم زیرا  دانش و آگاهی،  از حقوق مسلم مردم محسوب می شود و زکات علم را با نشر علم و شکستن قانون کپی رایت  و انحصار باید پرداخت کرد . پرداخت زکات واجب شرعی است و قوانین شرع اسلام بر قوانین بشری و ساختگی کشورها  ارجحیت دارد . قانون کپی رایت خلاف شرع مقدس اسلام و خلاف زکات علم است و باید در هم شکسته شود.  صاحبان اثر باید  محصولات خود را براساس قوانین کپی لفت  و با در نظر داشتن زکات علم ، در اختیار مردم قرار دهند  .  من خودم اگر چیزی را بسازم یا  اختراع  کنم  از لایسنسهای کپی لفت استفاده می کنم و اثر خودم را آزادانه در اختیار همه قرار می دهم تا استفاده کنند . هیچگونه کپی رایت روی محصولات شخصی خودم قرار نمی دهم . 


با این مقدمه ، از این پست به بعد شروع به آپلود فایلهای حاوی کتابها و مقالات و جزوات رشته مهندسی کامپیوتر می نمایم  تا دانش مهندسی کامپیوتر با سرعت هرچه تمامتر در اختیار تمام مردم قرار گیرد و از انحصار گروهی خاص  بیرون آید . 


تکرار می کنم : تحت هیچ شرایطی  هیچ نوع فایلی را که اپلود کرده ام  به بهانه ی قانون کپی رایت و حتی با شکایت صاحب اثر ، حذف نخواهم  کرد . این را با صدای بلند می گویم تاهم صاحب اثر و هم بلاگ اسکای و هم پیکوفایل و سایر سایتهای ایرانی صدای مرا بشنوند و بدانند که من با بقیه فرق دارم و از شکایت هیچ ترسی ندارم   و کار خودم را  با قدرت و با شهامت ادامه می دهم . هرچقدر دلتان خواست شکایت کنید . حتی اگر شما فایلها را حذف کنید من بازهم  فایلها را چه در پیکوفایل و چه در هر آپلود سنتر دیگری  مجددا  اپلود می کنم و قوانین  کپی رایت را در هم شکسته و نابود می کنم . 


پس بی جهت خودتان  را خسته نکنید زیرا من  فایلهایی را که دانلود کرده ام  روی صدها  آپلود سنتر مختلف    آپلود می کنم تا بالاخره از یک جایی قابل دانلود باشند و به دست مردم برسند . دانستن حق مسلم مردم است .  شما حذف کنید من مجددا  آپلود می کنم . من از هیچکس نمی ترسم و بدون ترس و با تمام قدرتم با هرنوع بی عدالتی و ظلم و ستم مبارزه می کنم . 



+


لینک دانلود  کتابهای مهندسی کامپیوتر . بخش اول . زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس 


فرمت فایل : zip 


رمز :  فایلهای فشرده رمز ندارند ولی فایلهای درون شان ممکن است به رمز نیاز داشته باشند  این رمز در نام فایل دیده می شود . 

برخی فایلها با وجود رمز در نامشان ، بدون نیاز به رمز ، باز می شوند . 


در مجموع ، سعی می کنم فایلها را بدون هرنوع رمز  و با لینک مستقیم ، آپلود نمایم . 


حجم فایل  فشرده :  2 گیگابایت 


محتویات فایل :  فایلهای pdf  مربوط به زبانهای برنامه نویسی سی و سی پلاس پلاس 

زبان کتابها : انگلیسی 

نکته : برخی از این فایلهای pdf  رفرنس اصلی و مرجع معتبر بین المللی می باشند . 




https://s25.picofile.com/file/8452628684/cplusplus_books_part1.zip.html

حجم فایل : 508 مگابایت 

عنوان فایل : cplusplus_books_part1.zip





https://s25.picofile.com/file/8452628768/cplusplus_books_part2.zip.html


پارت دوم :

عنوان  :  cplusplus_books_part2.zip


حجم : 265 مگابایت 






https://s24.picofile.com/file/8452628776/cplusplus_books_part3.zip.html

پارت سوم :


حجم فایل : 236 مگابایت 


نام فایل : cplusplus_books_part3.zip








https://s24.picofile.com/file/8452628800/cplusplus_books_part4.zip.html



پارت چهارم 


حجم فایل : 529 مگابایت 


نام فایل  :  cplusplus_books_part4.zip


خب دوستان عزیز !   این شما و این هم مجموعه ی 2 گیگابایتی از فایلهای pdf مربوط به زبانهای سی و سی  پلاس پلاس .  


در پست بعدی ، سایر فایلهای حجیم مربوط به کتابها و مقالات و جزوات رشته ی مهندسی کامپیوتر را که از سایتهای مختلف ایرانی و خارجی دانلود کرده ام  ، برای شما   آپلود خواهم کرد . 


به دلیل تعداد بسیار زیاد این فایلها ، فرایند سازماندهی  ممکن است مدتی طول بکشد . از صبر و شکیبایی شما کاربران عزیز کمال تشکر را دارم . چنانچه نسبت به فایلهای دانلودی  مشکل یا سوالی داشتید برایم پیام بفرستید تا بتوانم مشکل احتمالی را برطرف کنم .  پاسخ سوالات احتمالی را نیز در قالب یک پست  منتشر خواهم کرد . 


من حس می کنم حق با ریچارد استالمن بود که لایسنس گنو را ساخت . اوایل معتقد بودم که لایسنس گنو  اصالت محصول را نابود می کند اما خوب که فکر کردم دیدم این لایسنس  عملا به من و شما آزادی می دهد و قانون کپی رایت را در هم می شکند و قانون کپی لفت را جایگزین می نماید .   کپی لفت به من و شما آزادی می دهد و در مقابل شکایت احتمالی صاحبان اثر  و دادگاه   از ما  محافظت می نماید و ما از دردسرهای قانونی در امان خواهیم ماند . برهمین اساس ، من تصمیم گرفتم همانند ریچارد استالمن یک لایسنس مبتنی بر کپی لفت بسازم که ساختم و نامش را  FREEDOM  گذاشتم . شما می توانید محتویات این لایسنس را در وبلاگ وحیدمی  مطالعه نمایید . برای یافتن  پست مربوط به این لایسنس باید به نقشه ی وبلاگ وحیدمی مراجعه نمایید . 


نقشه ی وبلاگ وحیدمی :


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml