وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

بهترین بانک ایران

از نظر من ، بهترین بانک ایران ، بانک ملی ایران می باشد زیرا :

1- بانک ملی ایران ، نخستین و قدیمی ترین و معتبرترین بانک ایران و جهان اسلام است . تاریخ واقعی تاسیس بانک ملی ایران به زمان ناصرالدین شاه قاجار یعنی به  سال 1258 شمسی  برمی گردد که اگر دخالت و مخالفت  سفرای روس و انگلیس  و تاسیس بانک شاهی  در کار نبود و جنگ جهانی اول همه چیز را خراب نمی کرد  بانک ملی ایران در همان سال 1258 شمسی تاسیس می شد نه سال 1307 .  اینهمه تاخیر فقط بخاطر رفتار خصمانه ی انگلیس و روس و سایر متفقین بود وگرنه بانک ملی ایران در سال 1307 شمسی توسط اتباع آلمانی ( متحدین )  رسما تاسیس شد .    عملا متفقین یعنی روس و انگلیس  نزدیک به چهارصد سال تمام  ،  ایران را با خاک یکسان کرده اند و نگذاشتند ایران کمر راست کند . لعنت خدا بر انگلیس و روسیه .  . اگر آلمان نازی شکست نمی خورد هیچ اتفاق بدی برای ایران رخ نمی داد زیرا هیتلر هرچند جنایتکار و فاشیست و نژاد پرست و بی رحم بود اما  اهل عهدشکنی نبود و با متحدین اش  تا آخر  می ایستاد و به هیچکدام از متحدین اش خیانت نکرد . مسلما به ایران نیز خیانت نمی کرد کما اینکه بعد از جنگ جهانی دیدیم که اتباع آلمانی بانک ملی ایران را رسما تاسیس کردند .  آلمانی ها با ایرانی ها مشکلی ندارند اگر هم حرفهایی می زنند بخاطر فشارهای انگلیسی های خبیث و خصوصا امریکایی ها می باشد . خب البته  آمریکا را همین انگلیسی های وحشی و جنایتکار  غارت کردند و سرخ پوستان را قتل عام کردند .  انگلیسی ها خیلی حرامزاده هستند : از آلمان نازی یک غول بی شاخ و دم ساختند اما هیچکس نیست که  از خود این موجودات پلید  یک غول بسازد و همه متاسفانه زبان منحوس انگلیسی را آموزش می دهند .   بگذریم . بهرحال بانک ملی ایران قدیمی ترین بانک ایران است حتی قدیمی تر از بانک سپه .  .  هرچقدر سابقه ی یک بانک بیشتر باشد قابل اعتمادتر است .  من شخصا به هیچکدام از بانکهای خصوصی یا نیمه دولتی  اعتماد ندارم و فقط بانکهای دولتی و ترجیحا قدیمی را قبول دارم .

در میان بانکهای دولتی و قدیمی شخصا به  بانک ملی ایران اعتماد کامل دارم زیرا از نظر امنیتی بسیار امن تر از بانک سپه می باشد زیرا علاوه  بر رمز دوم پویا به من رمز اول پویا نیز می دهد . البته به آسانی آب خوردن و با یک مهلت 72 ساعته .   یعنی 72 ساعت این توکن مربوط به رمز اول و دوم پویای بانک ملی ایران  اعتبار دارد و با خیال راحت می توانیم در طول مدت 72 ساعت با مراجعه به خودپرداز ، رمز اول و دوم پویا را به سادگی و بدون دردسر  فعال کنیم .

2-  رمز اول و دوم پویا که توسط بانک ملی ایران تولید می شود کاملا صحیح و معتبر است و براحتی در تراکنشها کاربردش را به ما نشان می دهد . این در حالیست که رمز اول و دوم پویا بانک صادرات ایران اصلا اعتبار ندارد و هیچ تراکنشی را نمی توانید با ان انجام دهید حتی اگر این رمزهای اول و دو م پویا در خود بانک  صادرات تولید کرده باشید . عملا توکن های رمز اول و دوم پویا بانک صادرات ایران همگی غلط می باشند و حتی با مراجعه به خود بانک نیز نمی توانید توکن واقعی و معتبر تولید کنید . بنابراین یا رمز اول و دوم پویا اصلا در نرم افزار ریما ایجاد نمی شود یا اگر بشود اعتبار ندارد و هیچ تراکنشی را نمی توانید با این رمزها انجام دهید . این مسئله نفرت ام از بانک صادرات ایران را دو چندان کرد . لذا تمام نرم افزارهای چرت و مزخرف بانک صادرات ایران را از روی گوشی حذف کردم . من کماکان از نرم افزار رمزبان بانک ملی ایران برای تولید  رمز اول پویا یا دوم پویا   و برای تراکنشها یا برای خرید در فروشگاهها استفاده می کنم . زیرا رمز اول و دوم پویا بانک ملی کاملا صحیح و درست و معتبر است و بخوبی تمام تراکنشها را پوشش می دهد .

3- بانک ملت اخیرا ادعا کرده که رمز اول پویا نیز به مشتریان ارائه می دهد . ناگفته پیداست که اگر کارت بانک ملت را در مغازه جا بگذارید براحتی توسط مغازه دار حساب بانکی تان تخلیه می شود . ساده ترین شکل هک توسط یک مغازه دار در روز روشن

اگر باور نمی کنید به پست " چند ویدیو صرفا برای تفکر " در  " وبلاگ وحیدمی "    مراجعه نمایید و ببینید صاحب مغازه چقدر راحت توانست به موجودی حساب مشتری بدبخت دست یابد !!! بنابراین بانک ملت یک بانک کاملا ضعیف و ناامن است و اصلا نباید در این بانک سست و بی پایه ، حساب افتتاح کنید .

امنیت بانک ملت در حد صفر است . این حرف را جدی بگیرید و هرگز سهام بانک ملت ( وبملت ) را نخرید و در بانک ملت حساب افتتاح نکنید . ضمنا همراه بانک ملت به شدت فضول است و دسترسی های فراوان و غیرمجاز از شما می خواهد که این یعنی جاسوسی بانک ملت از مشتری . بنابراین بانک ملت همچون بانک صادرات در لیست سیاه قرار می گیرد و باید تحریم شود .

4- بانک تجارت رمز اول پویا ندارد . فضول نیست اما خب وقتیکه رمز اول پویا به مشتری نمی دهد قابل اطمینان نیست .

5- بانک سپه گرچه بصورت رسمی نخستین بانک ایرانی است اما هنوز که هنوزه رمز اول پویا ندارد بنابراین بانک سپه نیز ناامن است .

6- سایر بانکها را آزمایش نکردم و نمی توانم در موردشان نظر قطعی بدهم . ولی بهرحال ، از نظر من ، بانک ملی ایران معتبرترین و بهترین و  امن ترین بانک ایران است .   توصیه می کنم فقط به بانک ملی ایران   اعتماد کنید .

 

بهرحال از نظر من ،  و به  عقیده ی من  ؛  بهترین بانک ایران ،؛ بانک ملی ایران است . شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی ،  به بانک ملی ایران اعتماد نمایید .

هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد . بانک فقط بانک ملی ایران . بقیه ی بانکها را دور بریزید و تحریم کنید .

وحید محمدی