وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

فقط بخاطر اسمبلی



بنام خدا



فقط  بخاطر  اسمبلی



من  فقط  بخاطر   اسمبلی   وبلاگنویسی  می  کنم . 


تنها   هدف من  از  ایجاد  دهها  وبلاگ  در  سیستمهای  وبلاگدهی  مختلف  ,  احیای  زبان  برنامه  نویسی    اسمبلی  می  باشد . 


بجز  احیای  زبان  برنامه  نویسی  اسمبلی  هیچ  هدف دیگری  ندارم 


من  فقط  به زبان برنامه نویسی  اسمبلی  فکر  می  کنم  .  پس  اینکه  در  کدام سرویس   وبلاگدهی  وبلاگ  داشته باشم  نباید  مهم باشد . 


پس  نباید  خودم  را  اذیت    کنم.   هیچ   توقعی  از    کاربران  ندارم   جز  اینکه  زبان  اسمبلی  را  در      ایران    رواج  دهند


من  از  شما     مخاطبان  هیچ  توقعی  ندارم جز  ترویج  زبان  اسمبلی 


وحید محمدی  .  

خسته ام



بنام خدا


خسته ام .  از  روزگار  خسته ام . از تبلیغات  پی در پی  و  دیوانه کننده  تلویزیون ایران   خسته ام .  از  گرانی  خسته ام .  از  بی عدالتی   خسته ام.  از شعارهای توخالی و وعده های سرخرمن مسئولین خسته ام . از بی وفایی  مردم خسته ام . 

از اینکه همنشین مرا درک نمی کند خسته ام . 

از مظلومیت خودم  و وبلاگهایم خسته ام . 

از خودم خسته ام . 

از منت گذاشتن راننده های آژانس و  پدیده ای بنام  اسنپ  خسته ام . 

از این دنیای مسخره خسته ام .

از مظلومیت ویندوز و   زبان اسمبلی  خسته ام 

از سرویسهای وبلاگدهی خسته ام 

از لایک و دیسلایک خسته ام 

از کامنت  کاربران و پاسخ دادن به آنها خسته ام.

از رفتارهای زشت و خشن کاربران خسته ام 

از  وبلاگنویسی خسته ام 

از  ونگ ونگ  نوزاد  خسته ام 

از مرگ و میرهای  ناگهانی  خسته ام 

از بیماریهای لاعلاج  خسته ام 

از   غر زدن های  شریک  خسته ام 

از   خستگی خسته ام


وحید محمدی .  وبلاگ  وحیدمو ( وبلاگ شخصی) 


http://vahidmo.blogsky.com