وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وبلاگنویسی بدون فالور یعنی تمرکز و آرامش

یکی از معایب سیستمهای فالوینگ مثل اینستاگرام یا بلاگ بیان یا آپارات این است که ذهن شما همیشه نگران و مضطرب است که مبادا فالورها  شما را انفالو نمایند . این نگرانی عملا تمرکز و آرامش را از انسان می گیرد . من معتقدم اصلا نباید  در سیستمهایی که فالور و فالوینگ در میان است فعالیت کرد . الان همین بلاگ اسکای را در نظر بگیرید . آیا در بلاگ اسکای فالور  داریم ؟؟!!!   مسلما  رفت و آمد فالورها  باعث  استرس و نگرانی می شود و تمرکز وبلاگنویس را بهم می زند . فالو و انفالو  باعث حواس پرتی می شود و این یعنی عدم آرامش . آرامش بزرگترین نعمت است که خدا به ما داده ولی ما با دست خودمان آرامش را بهم می زنیم . 


من از این فالو و انفالو شدن مکرر  واقعا  خسته و بیزار شدم .  حس می کنم   مخاطب  مرا  بازیچه ی  خودش کرده .  


لذا  از ادامه فعالیت در اینستاگرام و بلاگ بیان منصرف شدم . 



 دیشب آخرین پست را در وبلاگ وحیدمی  نوشتم و متتشر کردم . 



به دو دلیل برای  همیشه از بلاگ بیان  بیرون آمدم 



اول  به خاطر محدودیتهای فنی و پولی شرکت بیان 



دوم  به خاطر  رفتار نامتعادل  فالورها که موجب استرس و حواس پرتی می شد و اعصاب ام را بهم ریخته بود . 



رفتار فالورها  غیرقابل پیش بینی است و عملا  با رفت و آمد مکررشان  روان و اعصاب  بلاگر  را  داغون می کنند . 



مخلص  کلام : 


ترجیح می دهم در پلتفرمی به تولید محتوا  بپردازم که  نه  محدودیت پولی و فنی داشته باشد و نه  فالووینگ !! 



اینجا در بلاگ اسکای  فالور وجود ندارد و همین است که باعث می شود اعصاب ام راحت باشد و روی کار خودم  تمرکز داشته باشم . 



شخصا  از فالو کردن و فالو و انفالو شدن  بیزار شده ام . 



من  از این به بعد از طریق گوشی به وبلاگنویسی  می پردازم .  


دیگه به فکر ویرایش و رنگی کردن  متون نیستم .



دیگه  به هیچ سایت یا وبلاگ  لینک  نمی دهم . 



به آمار   اهمیت نمی دهم . 



به فالور و فالوینگ  اهمیت نمی دهم و خودم را از شر سیستم  فالو  خلاص کردم تا ذهن ام  آرام شود و تمرکزم به هم نخورد . 




دیگه حتی به کلمات کلیدی نیز اهمیت نمی دهم 



در دنیای واقعی  هر روز  و  هر شب باید صدها  درد و رنج  و مصیبت  را تحمل کنم و اعصابم خرد وخاکشیر شده است . 





لذا  حوصله سروکله زدن با این  زواید و اباطیل  را ندارم 



با انسانها  نیز  هیچ  ارتباطی  برقرار  نمی  کنم.  لذا به کامنتها  جواب نمی دهم . حوصله و اعصاب  و وقت و انرژی ندارم که بابت جر و بحث  کردن  هدر دهم . 



من معتقدم که  جدال با انسان  نشانه حماقت است 



بنابراین با هیچکس  جر و بحث نمی کنم .




از این لحظه به بعد   فقط  برای  دل خودم  به وبلاگنویسی  ادامه  می دهم و کاری به خیر و شر  مردم  ندارم . 



دیگه  قصد ندارم به اینستاگرام یا بلاگ بیان برگردم .  چون از فالو  و  انفالو شدن مکرر   واقعا اعصابم خرد شده . 



وبلاگ    کاروانسرا  نیست  که مدام  فالو  و انفالو  شود !



این رفتارها  کاملا  غیرحرفه ای و نوعی توهین به شعور  بلاگر محسوب می شود . 



لذا دیگه هرگز در  چنین سیستمهایی  فعالیت  نمی کنم . 





برای من  همین بلاگ اسکای خلوت و بدون فالور  مناسب است .  


لذا  از امروز  منحصرا  در بلاگ اسکای  به وبلاگنویسی  می پردازم 




خداحافظ اینستاگرام !!


خداحافظ بلاگ بیان !!!


خداحافظ سیستمهای فالوینگ !!!!!!




سلام بلاگ اسکای !!!



وحید محمدی . یک بلاگر خسته و  بی اعصاب