وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

تمرکز روی هگز ادیتور

به نام خدا

تمرکز روی هگز ادیتور 

بعد از کلی فکر کردن و کلنجار رفتن با خودم ، به این نتیجه رسیدم که دیگه از زبان برنامه نویسی اسمبلی تبلیغ نکنم و در عوض ، منحصرا از زبان ماشین ( باینری یا هگزادسیمال )  تبلیغ نمایم . زبان ماشین نه فقط زبان اصلی و واقعی کامپیوتر و نه فقط اولین و آخرین زبان برنامه نویسی است بلکه یک زبان همه منظوره است و صرفا زبان برنامه نویسی نیست بلکه صدها کاربرد مختلف و جذاب دارد . زبان ماشین یا همان 0 و 1 عملا ساده ترین و خالصترین و تمیزترین و معتبرترین و اصیلترین و کاملترین و دقیقترین و بهترین و همه منظوره ترین زبان دنیا می باشد . درواقع زبان ماشین خدای تمام زبانهاست . برای استفاده از زبان ماشین می توانید از هر نوع هگز ادیتور دلخواه بعنوان IDE استفاده نمایید . IDE یعنی محیط توسعه ی مجتمع  . یعنی محیطی جامع برای برنامه نویسی . زبان ماشین می تواند از تمام هگز ادیتورهای دنیا بعنوان IDE استفاده نماید . لذا هیچ محدودیتی را بر شما تحمیل نمی کند و دست تان کاملا باز است . هگز ادیتورها ابزارهایی جادویی و شگفت انگیز و همه منظوره می باشند . من در وبلاگ وحیدمی تصمیم گرفتم تا آخرین پست ، منحصرا اسرار هگز ادیتورها را فاش کنم . اینجا در وبلاگ وحیدمو نیز همین تصمیم را پیاده خواهم کرد یعنی تمرکز کامل روی هگز ادیتور . بهرحال من دیگه از زبان اسمبلی تبلیغ نمی کنم و منحصرا زبان ماشین و هگز ادیتور را در وبلاگهایم تبلیغ کرده و کاربردها و اسرار زبان ماشین و هگز ادیتور را برای مخاطبین بیان می کنم . اینطوری هم ذهن من و هم ذهن مخاطبین از تردید و سردرگمی میان صدها زبان برنامه نویسی خلاص می شود . لذا رسما اعلام می کنم که به تبلیغ از زبان اسمبلی خاتمه داده و منحصرا زبان ماشین و البته هگز ادیتور را تبلیغ می کنم و کار خودم و شما را ساده می کنم و خیال خودم و شما را راحت می نمایم . البته بیان اسرار هگز ادیتورها مدت طولانی طول می کشد زیرا هگز ادیتورها میلیونها راز زیبا  و جذاب را در درون خود مخفی کرده اند که رمزگشایی از اینهمه راز و رمز کاری بسیار دشوار و طولانی و زمانبر می باشد . بنابراین اسرار هگز ادیتورها را در مدتی طولانی و به تدریج و آهسته آهسته فاش خواهم کرد . کار دوم من این بود که بزرگترین دیکشنری چند زبانه ی آفلاین جهان را در قالب وبلاگ بسازم . خب اینکار بسیار وقتگیر و خسته کننده است . ضمن اینکه اکثریت کاربران دستکم یک دیکشنری در خانه دارند . بنابراین بعید است بتوانم وبلاگ دیکت را کامل نمایم . زیرا به نظرم اینکار یک عمل بیهوده و نوعی اتلاف وقت است . من صرفا برای بیان اسرار هگز ادیتورها ، به وبلاگنویسی روی آورده ام .بنابراین بجز زبان ماشین و هگز ادیتور هیچ چیز دیگری را مد نظر ندارم . در جهت افزایش تمرکز و جلوگیری از پراکنده کاری تصمیم گرفتم منحصرا روی هگز ادیتورها و زبان ماشین تمرکز نمایم . لذا وبلاگ دیکت که دیکشنری می باشد و سایر وبلاگهایم را تعطیل می نمایم . شما خودتان خیلی بهتر از من می توانید یک دیکشنری انلاین چندزبانه بسازید . من باید چیزی را در وبلاگهایم بنویسم که کمتر کسی در دنیا به ان می پردازد . این چیز یعنی بیان اسرار هگزادیتورها تا جاییکه می دانم در دنیا توسط هیچکس انجام نمی شود . لذا عقل حکم می کند کاری را انجام بدهم که نو و تازه و بدیع باشد و تاکنون هیچکس انرا انجام نداده باشد . لذا بیان اسرار و کاربردهای هگزادیتورها تنها کاری است که انجام خواهم داد زیرا می دانم بجز من هیچکس دیگری اسرار هگز ادیتورها را بازگو نمی کند . برگ برنده ی من در دنیای وبلاگنویسی اینست که به هدف اصلی ام از وبلاگنویسی برگردم . هدف اصلی ام از وبلاگنویسی بیان اسرار هگز ادیتورها بود و الان قصد دارم به این هدف برگردم . به هرحال من به اصل خودم بازگشتم و بجز هگز ادیتور به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم . چه در بلاگ اسکای چه در بلاگ بیان و چه در هر سیستم دیگری منحصرا از هگز ادیتورها مطلب خواهم نوشت . انشاء ا.... وحید محمدی . وبلاگ وحیدمو