وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

صرفا برای سرگرمی به وبلاگنویسی ادامه می دم

اوایل که به دنیای وبلاگنویسی قدم گذاشتم کلی شور و شوق داشتم که تجربیات و دانسته های خودم را با مردم به اشتراک بگذارم اما بعد که دیدم  مردم با من بد برخورد کردند  و انواع تهمتها را بهم زدند تصمیم گرفتم فقط برای سرگرمی به وبلاگنویسی ادامه بدم .



از این لحظه به بعد هیچ پیامی را باز نمی کنم و نمی خوانم . دست روی دلم می گذارم و هرگز کامنتها را نمی خوانم تا دوباره  عصبی و هیجانی نشوم  و مجبور نباشم بابت هر کامنت یک پست بگذارم .  من در دنیای واقعی  با هیچکس مشکل ندارم  و هچکس هم کاری به من ندارد و با هیچکس   جر و بحث نمی کنم . 



در دنیای واقعی  آرامش دارم چون اهل جر و بحث کردن نیستم و سکوت می کنم‌



خب حالا این سیاست را در فضای مجازی هم بکار می برم  و با هیجکدام از کاربرها  هیچ  بحث و جدل  نخواهم داشت .   کامنتها را  بسته ام و تا آخر عمر باز می کنم و به هیچ پیام خصوصی  نگاه نمی کنم  تا  اعصابم راحت باشد .  حوصله ی جر و بحث کردن را ندارم .  



از این به بعد  صرفا  برای  سرگرمی  به وبلاگنویسی  ادامه  می دهم  و با هیچکس  جر و بحث نمی کنم .  از این به بعد  فقط  برای  خودم  مطلب  می نویسم  تا سرگرم  شوم .  کاری به خیر و شر  هبچکس  ندارم و  سرم توی لاک خودم  می باشد.  



تصمیم گرفتم که مجددا  تافته ی جدا بافته شوم  و به گوشه نشینی  و تفکر  و  سکوت  روی آورم . 



لطفا  پیام خصوصی  ارسال نکنید زیرا   به آرامش و کنج خلوت و سکوت  نیاز  دارم .  



به هیچکدام  از سوالات  و انتقادات  و پیشنهادات  جواب  نمی دهم 



وقت تان را اینجا  هدر  ندهید ‌



وبلاگنویسی واجب شرعی نیست که بابت اش پاسخگو باشم .



 وبلاگنویسی صرفا یک سرگرمی است .  




صرفا برای  سرگرمی  به وبلاگنویسی  ادامه  خواهم  داد  


.

 وحید محمدی  

.







قضاوت یکطرفه در کامنت خصوصی

کامنتهات رو باز کن . فونت پستهات به شدت آزاردهنده است . اگر مخاطب برایت ارزشی دارد که بعید می دونم . پاسخ  من  به این کامنت خصوصی یک کاربر عصبانی و هیجانی  :  ببینید دوست عزیز ! مشکلات فونت پستهای بلاگ اسکای به من مربوط نیست به ادیتور غیراستاندارد بلاگ اسکای و مدیر این سیستم مربوط است. بروید یقه ی آقای چنگیزی را بگیرید تا این بلاگ اسکای  خشک و کلیشه ای را بروز کند. اگر فونتها مدام ریز و درشت می شوند به من مربوط نیست به آقای چنگیزی مربوط است . من فقط یک کاربر هستم.  اگر من مدام دم از وبلاگ و وبلاگنویسی می زنم یعنی اینکه مخاطب برایم ارزش دارد پس لطفا قضاوت نفرمایید . من ضامن مشکلات فنی سیستمهای وبلاگدهی نیستم . اگر مخاطب برایم ارزشی نداشت هرگز با هزینه ی شخصی  دهها فایل ارزشمند و حجیم  را  در وبلاگهایم آپلود نمی کردم و از جاسوسی سیستمهای وبلاگدهی چیزی نمی گفتم  و صدها مطلب کاربردی و مفید در وبلاگهایم نمی نوشتم . شما اگر برای وبلاگهای من ارزش قایل بودید فایلهای وبلاگهایم خصوصا وبلاگ  وحیدمی  را دانلود می کردید . رفتارتان  تند و خشن و با لحنی طلبکارانه است . تا زمانیکه رفتارتان را اصلاح نکنید هرگز کامنتها را باز نمی کنم.  در ضمن من دهها وبلاگ دارم ‌. وقت ندارم به کامنتهای دهها وبلاگ جواب دهم . آنهم چنین کامنتهای تند و طلبکارانه !!    اگر درباب زبان اسمبلی سوال دارید به سایتهای معتبر خارجی مراجعه کنید و سوالتان را مطرح کنید . من به کامنتهای جنجالی   و توهین آمیز  جواب نمی دهم . افتاد ؟؟؟   .    با آدم گستاخ و طلبکار و قدرنشناس که تهمت می زند باید مثل خودش رفتار کرد تا زشتی رفتارش بر همگان آشکار شود .   من به هیچکس باج نمی دهم و از هیچکس نمی ترسم  اما حوصله ی سر و کله زدن با ترولها را ندارم.   به حد کافی هرچه که می دانستم و بلد بودم  در وبلاگهایم  نوشته ام . بقیه اش با خودتان است. تنبلی را  کنار بگذارید و مابقی راه را خودتان بروید. رفتار ناشایست  برخی کاربران که عمدتا دور از ادب و همراه با تهمت و قضاوت است  مرا  مصمم می کند که تا آخر عمر هرگز کامنتها  را  باز  نکنم .  خودتان را خسته نکنید  هرگز کامنتها  را  باز  نمی کنم.  جواب کامنتها  را  در صورت   صلاحدید  در قالب  یک  پست می دهم تا ثابت کنم که مخاطب  برایم  اهمیت دارد ‌  این پست را نوشتم تا به شما کاربر محترم که آن پست خصوصی را ارسال کردید ثابت کنم که همه نوع مخاطب حتی شما کاربر تندخو و طلبکار ،  برایم  اهمیت  دارند .    تنها راه ارتباطی ام با کاربران  همین است که جواب سوالات و پیشنهادات  و انتقادات  را  در قالب یک پست مفصل  بدهم .    ارتباط من با کاربران  فقط و فقط از طریق انتشار پست است .  سوال تان را بپرسید اگر قادر به  جواب باشم  جواب سوالتان را به شکل یک پست   منتشر می کنم.  

از این به بعد فقط به  سوالات فنی جواب خواهم داد . به کامنتهای هیجانی و جنجالی و توهین آمیز   پاسخ  داده  نمی شود .  لطفا  اصول شرعی و اخلاقی  را رعایت کنید . کامنتهای حاوی توهین و تهمت و قضاوت و تهدید  هرگز پاسخ داده  نمی شوند.  این پست آخرین پاسخ به کامنتهای جنجالی می باشد.   از این به بعد فقط به سوالات  فنی  و بدون حاشیه  و در صورت صلاحدید ،  پاسخ داده می شود . البته در قالب پست .   من هیچ مسولیتی در قبال کامنتها  ندارم  و فقط درصورت  صلاحدید به برخی کامنتها  پاسخ  خواهم  داد .  من در قبال مخاطب  وظیفه ام را قبلا  در وبلاگهایم و با انتشار پستهای  هشدار دهنده و دلسوزانه  انجام داده ام و هیچ بدهی به مخاطبان ندارم . من با هزینه ی شخصی ام  صدها  نکته ی آموزشی و امنیتی و کاربردی و دهها فایل حجیم   را منتشر کرده ام . کافیست آرشیو وبلاگهایم  را  با دقت  و با  حوصله  مطالعه  نمایید  و تمام فایلهای وبلاگهایم را دانلود کنید  تا به جواب سوالتان برسید. .  قبل از قضاوت کردن  ؛  لطفا  تمام آرشیو وبلاگهایم را مطالعه کنید و تمام فایلها را دانلود و بازنشر کنید . بعد اگر سوال فنی و  ضروری  داشتید بپرسید تا جواب دهم .   محتویات وبلاگ وحیدمی و  فایلهایش را  بازنشر کنید .  


وحید محمدی 



کلیپ ترسناک اسکلت قوم عاد براساس آیات 19 تا 21 سوره قمر

کلیپ ترسناک اسکلت قوم عاد براساس آیات 19 تا 21 سوره قمر.لطفا به این آدرس وبلاگ وحیدمی که در رابطه با ویدیوی مربوط به کشف اسکلت غول پیکر قوم عاد می باشد مراجعه نمایید . این کلیپ و اندازه ی بزرگ اسکلت قوم عاد دقیقا با   آیات 19 تا 21 سوره ی قمر  همخوانی دارد .  اندازه ی هرکدام از انسانهای قوم عاد با یک درخت نخل (خرما ) برابری می کرده است . در این کلیپ  شاهد هستید که یک جمجمه ی غول پیکر را چند نفری و با زحمت فراوان حمل می کنند. خداوند با یک طوفان شدید و بسیار سرد در یک روز نحس ، قوم غول پیکر عاد را که به اندازه ی درخت نخل قامت و هیکل داشتند نابود کرد . روی لینک زیر کلیک کنید تا به پست مربوطه در وبلاگ وحیدمی هدایت شوید :

https://vahidmy.blog.ir/post/SkeletonOfAdQuranALQamar19-21

لینک مستقیم دانلود این کلیپ ترسناک مربوط به قوم عاد

https://bayanbox.ir/download/8010893192707395232/SkeletonOfAdQuranALQamar19-21.mp4

خوشحالم که بلاگر سیار هستم

امروز با نوشتن یک پست جنجالی در وبلاگ وحیدمی رسما از تمام بلاگرهای بیان درخواست کردم که همچون من به یک بلاگر سیار تبدیل شوند و اینقدر بابت وعده های توخالی شرکت بیان خودشان را زجر ندهند چرا که شرکت بیان یک شرکت بی مسئولیت و بی کفایت و پول پرست و دروغگو  و بدقول و حیله گر است و از ساده لوحی کاربران سو استفاده می کند و به بهانه های واهی جیب کاربران را خالی می کند و بابت امکانات ضروری از بلاگرها پول می گیرد و هر بار به یک بهانه ای از ارائه ی خدمات شانه خالی کرده و قصه سرایی می کند و البته به بهانه های مختلف مدام هزینه ها را افزایش می دهد بدون ذره ای افزایش امکانات . به بلاگرهای بیان گفتم که شرکت بیان در شرف ورشکستگی است و دروغ نگفتم زیرا 99 درصد شرکتهای ایرانی در یک قدمی ورشکستگی هستند و سعی دارند از طریق پذیره نویسی  سهام در بورس ایران و بالا کشیدن پولهای سهامداران ،  خود را از ورشکستگی نجات دهند . کسی چه می داند شاید بیان با نامی متفاوت طوریکه توجهات را به خود جلب نکند وارد بورس شده و یا لااقل یکی از صندوقهای بورس را تصاحب کرده و از مردم نوسان می گیرد تا بتواند جلوی ورشکستگی اش را بگیرد .

بهرحال شرکت بیان همیشه گرسنه است . گرسنه ی پول . کاربران بلاگ بیان نیز به شدت ساده لوح و خوشبین هستند و خیلی راحت با یک وعده ی توخالی گول می خورند و بابت چیزهای ضروری که در تمام سرویسهای وبلاگدهی بصورت کاملا رایگان عرضه می شود به شرکت بیان پول می دهند و البته دست و پایشان نیز بسته است و مافیای حاکم بر شرکت بیان حقوق بلاگرها را ضایع می کند . .

می توانید به پست   " بلاگر سیار " در وبلاگ وحیدمی مراجعه کنید و مشروح حرفهایم را ببینید .

من خیلی خوشحالم که برخلاف بلاگرهای بیان هرگز مثل چسب دو قلو به این سیستم پولکی و انحصار طلب و بدقول و دروغگو نچسبیده ام و آزادانه در چندین سرویس مختلف وبلاگدهی به تولید محتوا می پردازم .

من همزمان با بلاگ بیان ،  در سرویسهای  بلاگفا ، بلاگ اسکای ، تبلاگ ، فارسی بلاگ نیز به وبلاگنویسی می پردازم و در حقیقت ، من یک بلاگر سیار و آزاد و رها هستم و در قید و بند هیچ سیستمی نیستم .

خدا را شکر می کنم که مرا آزاد آفرید و از کودکی مرا انسانی مستقل و خودکفا بار آورد و الان نیز انسانی مستقل هستم و دستم جلوی هیچکس دراز نیست . از این بابت خدا را شکر می کنم

یک زمانی دنبال این بودم که در بهترین و کاملترین سرویس وبلاگدهی که از هر جهت خوب وعالی باشد مستقر شوم و به وبلاگنویسی بپردازم . اما الان تغییر رویه داده ام و قصد دارم در اکثریت سرویسهای وبلاگدهی به تولید محتوا بپردازم . اینطوری مخاطبین بیشتری پیدا می کنم و حرفهایم خیلی سریعتر به گوش مردم یا مسئولین می رسد .

اینکه مثل چسب دو قلو به یک سرویس بچسبم اصلا خوب نیست و صدایم را به جایی نمی رساند .

من در همین بلاگ اسکای دهها وبلاگ دارم . در بلاگ بیان نیز دهها وبلاگ دارم . گرچه مدیریت کردن همزمان اینهمه وبلاگ کار بسیار دشواری است اما لازم نیست نگران باشم زیرا در هر وبلاگ یکسری مطالب را می نویسم و ذخیره کرده و منتشر می کنم و به وبلاگ بعدی می روم .

قرار نیست تمام وبلاگها را با یک آرشیو چند ساله تحویل دهم . نه اصلا لازم نیست . در هر وبلاگ همینقدر که حرفهایم را بزنم کافیست . نیازی به آرشیو چند ساله ندارم .

درواقع من دیگه به این ظواهر مادی و فریبنده ی دنیای فناوری اطلاعات اهمیت نمی دهم زیرا من وبلاگ را بعنوان ابزار می شناسم و نه بعنوان هدف . وبلاگ هدف نیست . ابزار است .

هدف از وبلاگنویسی فقط یک چیز است : تولید محتوا

اینکه از وبلاگنویسی به کجا می خواهیم برسیم نیز اصلا اهمیتی ندارد . قرار نیست به جایی برسیم . همینجایی که هستیم کاملا خوب است . لااقل من یکی به درجه و رتبه و جایگاه اجتماعی فکر نمی کنم . من اصلا قصد ندارم از وبلاگنویسی به جایی برسم   و فقط از روی سرگرمی و تفریح ، به وبلاگنویسی روی آورده ام و برایم فرقی نمی کند که به جایی برسم یا نرسم . تنها هدف من از  وبلاگنویسی سرگرمی و تولید یک محتوا می باشد . حالا این محتوا  چه ارزشمند باشد و چه بی ارزش باشد برایم فرقی نمی کند .

الان در سن و سالی هستم که وبلاگنویسی برایم در حکم سرگرمی و تفریح است و اصلا به محتوا هم فکر نمی کنم و دغدغه ای ندارم .

بنابراین هیچ فرقی نمی کند که در کدام سیستم وبلاگدهی حضور داشته باشم . چون وبلاگ برای من فقط در حکم یک اسباب و ابزار است و هرگز وبلاگ را هدف قرار نداده ام لذا به امکانات فنی سیستم های وبلاگدهی اهمیت نمی دهم و بی اعتنا و خونسرد هستم و حتی از هک شدن نیز هیچ هراسی به دل ندارم زیرا بارها و بارها هک شده ام اما خودم را نباخته ام و به هکرها باج نداده ام . از این به بعد نیز هک می شوم و هک خواهم شد ولی اصلا اهمیت نمی دهم .  دیگه پوستم کلفت شده است. 

  مدتی است که قصد داشتم این را بگویم و الان می گویم : بعنوان یک بلاگر سیار برایم هیچ فرقی نمی کند که در کدام سرویس وبلاگدهی ، به وبلاگنویسی و تولید محتوا بپردازم . بله مدتی است که سرویس وبلاگدهی برایم اهمیت ندارد بلکه تایپ یکی دو خط مطلب برایم اهمیت دارد ..برهمین اساس الان که در بلاگ اسکای هستم یکی دو دقیقه ی بعد در فارسی بلاگ خواهم بود و بعد در سایر سرویسهای وبلاگدهی  حضور پیدا می کنم و چند خط مطلب تایپ می کنم و می روم دنبال زندگی ام .  هرگز خودم را به وبلاگهایم و سرویسهای وبلاگدهی وابسته نکردم و هرگز دلبسته ی وبلاگهایم و سرویسهای وبلاگدهی نبوده ام .  فقط به تولید محتوا فکر کرده ام و باز هم فقط به تولید محتوا فکر خواهم کرد . همین و بس . به قول معروف :  غلام همت آنم که در زیر چرخ کبود ز هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است .   وحید محمدی . بلاگر سیار

دردسرهای سئو

وقتیکه به مطالب ضد و نقیض درباب سئو  و افزایش رتبه و جایگاه سایت و جریمه های گوگل برخورد می کنم سرگیجه می گیرم . به نظرم این سختگیریهای گوگل و  جریمه هایش  آدم را  از تولید محتوا  مایوس می کند و عملا  آزادی وبمستر  و خلاقیت اش از بین می رود . من از هرچیزی که مرا محدود کند بیزارم...


سئو   دردسرها  و دنگ و فنگ ها  و پیچیدگیهای  فراوانی  دارد که شرح این پبچیدگی ها  مثنوی  هفتاد من  کاغذ  می طلبد و البته  عمر نوح  و صبر ایوب . 



شخصا  ترجیح  می دهم  از  بینگ  به جای گوگل استفاده  نمایم .    این جریمه های  گوگل   خلاف  آزادی کاربر است  و نوعی  دیکتاتوری  محسوب  می شود . 



از  گوگل  و جریمه هایش  متنفرم  .  سبک وبلاگنویسی ام  مشمول  جریمه های گوگل  می شود  اما  من  اهمیت  نمی دهم  چون  اصلا  به  سئو  و جایگاه  وبلاگهایم  اهمیت  نمی دهم  .  



سئو  برای  من  هیچ  ارزشی  ندارد  .  من  به سبک  خودم  وبلاگنویسی  می  کنم  و  از  جریمه های  گوگل  اصلا  نمی ترسم  و به  گوگل  اعتنا  نمی کنم  زیرا  من یک  بلاگر  سیار  هستم  و دهها  وبلاگ  با  مطالب  تکراری  ساخته ام  .  



هدف ام  از وبلاگنویسی   ,,  احیا  و ترویج زبانهای برنامه نویسی سطح پایین است.  یعنی زبانهای  ماشین  و اسمبلی  .  


این  دو  زبان  واقعا  مظلوم  هستند  و من  مجبورم  بدون توجه به  ترفندهای  سئو  و جریمه های  گوگل  ,   دهها  وبلاگ با  محتوای  تکراری  بسازم  تا شاید  بتوانم  زبانهای  ماشین  و اسمبلی  را  احیا  کنم  . 



بنابراین  به گوگل  و جریمه هایش  و سئو  هیچ  اهمیتی  نمی دهم  و  به سبک  خودم  وبلاگنویسی  می  کنم .  



من  از محدودیت  و دیکتاتوری  بیزارم  و هرطور که دلم بخواهد  وبلاگنویسی می کنم  و به  گوگل  دهن  کجی  می کنم . 



دنبال  سئو  و  رتبه ی سایت و کسب و کار و شهرت و اعتبار و کسب درآمد و  محبوبیت و  .... و  سایر  نکات  فنی   و مادی   و دنیوی  نیستم  .  دنبال  هدفی مقدس هستم . چه هدفی  مقدس تر از احیای سنت های خوب قدیمی  و بازگشت به اصالتها ؟؟؟ 



لعنت به گوگل  و  جریمه هایش 



بگذار  گوگل    مرا  و وبلاگهایم  را  جریمه  کند .  به  جهنم  .  اصلا  اهمیت  نمی  دهم .  


گوگل یک شرکت حسود و خبیث و بی اخلاق  و جاسوس است و   باعث مرگ  گوشیهای  لومیا و سیستم  عامل  ویندوزفون  و ویندوزموبایل شد چون نسبت به مایکروسافت  حسادت می کرد . 



لعنت به گوگل  


لعنت به اندروید 


لعنت به جریمه های گوگل 



لعنت به جاسوسی های گوگل  



من به وبلاگهایم  اهمیت  نمی  دهم  به احیای  سنتها  و اصالتها  اهمیت  می دهم 



من طرفدار  ویندوز  و زبان اسمبلی  هستم  و از  فناوریهای  جدید  و مدرن  بیزارم  .  


فناوریهای جدید  دشمن  آزادی  و اصالت  هستند  


ِ

لعنت به سئو  


لعنت به قوانین  و  جریمه های  گوگل  



من آزاد هستم  و برای  وبلاگنویسی  سبک  خودم  را  دنبال  می کنم  و به  جزئیات  مزخرف  و  چرت   فنی  در  باب  سئو  و جریمه های  گوگل    اصلا  اهمیت  نمی دهم  .  من یک بلاگر سیار  و  دوره گرد  هستم.  


گور پدر  گوگل  و فناوریهای  مدرن  



من طرفدار  سنت  هستم  و از  مدرنیزه  بیزارم  . من طرفدار   آزادی هستم و از دیکتاتوری و فناوریهای مدرن  شرکتهای فناوری  متنفرم  .  

ِ


وحید محمدی   .  بلاگر  سیار  





ِ



تبیان یا عصر یخبندان

امروز به سایت تبیان سر زدم . به وبلاگی که قبلا ساخته بودم وارد شدم . دیدم تبیان کاملا منجمد شده و هیچ یک از بخشهایش به درستی کار نمی کرد .بخش پشتیبانی از کار افتاده بود. مدارک را ارسال کردم اما ثبت نشد . خواستم عضو خبر نامه شوم . ایمیل دادم هرچی کلیک کردم واکنش نداد دیدم تبیان نیست یخبندان است...از کرده ی خود پشیمان شدم . ای دل غافل تبیان هم منجمد شد رفت پی کارش ... هیچکس پاسخگو نیست . خدایا چرا سایتهای ایرانی یکی پس از دیکری  از رده خارج می شوند ؟؟   چه بلایی بر سر  وب فارسی  آمده که سرویسها دبگه کار نمی کنند و یخ زده اند ؟؟؟  


آیا باید بروم دامین و هاست  بخرم ؟؟؟  


نمی دانم  .  فعلا  سردرگم  و مردد  هستم.    شاید مجبور  شوم  برای  همیشه  از دنیای  اینترنت  و  وب  بیرون  بیایم  و به دنبال  یک کار  دیگه باشم .  معلوم نیست  عاقبتمان  به کجا  می کشد ؟  


خدا  خودش  به خیر کند 




وحید محمدی

بهترین سرویس وبلاگدهی

نام بردن از بهترین سرویس وبلاگدهی ، کاری بسیار دشوار است و ای بسا دچار اشتباه شویم و مخاطب را به دردسر بیاندازیم. از وقتیکه میهن بلاگ و پرشین بلاگ منحل شدند و با توجه به اینکه  بلاگیکس و فارسی بلاگ مجهول الهویه و مشکوک هستند و نظر به اینکه بلاگ بیان آشیانه ی هکرها و مجرمین سایبری است شاید لازم باشد بگویم که بهترین سرویس وبلاگدهی سرویسی است که از تک تک بلاگرها احراز هویت می کند تا هکرها جرات نکنند وبلاگ بسازند و به سایر وبلاگها حمله کنند . من با احراز هویت مخالف نیستم زیرا هکر و مجرم سایبری نیستم و عملا حاضرم مشخصات واقعی ام را به سرویس وبلاگدهی تسلیم نمایم.  زیرا سالها کارمند رسمی دولت بوده ام و ریگی در کفش ام نبوده است و زندگی سالم و اخلاق مدار داشته ام  و دولت به من اعتماد داشته و حتی چندین بار  صلاحیت امنیتی ام  توسط دولت  ایران ،  تایید شده است . یعنی از لحاظ امنیتی ،  تایید صلاحیت شده ام  . لذا در آخرین لحظات به این فکر کردم که به سرویس تبلاگ وابسته به تبیان سازمان تبلیغات اسلامی مهاجرت نمایم . من که یکبار بطور کامل توسط سامانه ی سجام و در جهت دریافت کد بورس ،  احراز هویت شده ام و هیچ اتفاقی برایم نیفتاد . لذا اگر باز هم نیاز باشد احراز هویت می کنم تا با خیال راحت بتوانم در یک سیستم کاملا امن و بدور از شر هکرها به وبلاگنویسی ادامه دهم . من بابت خرید سیمکارت ایرانسل نیز خودم را احراز هویت کردم و هیچ اتفاقی برایم نیفتاد . بانکهای ملی و سپه و صادرات نیز هویت مرا تایید کرده اند و تایید صلاحیت شده ام  بنابراین از احراز هویت مجدد هیچ ترسی ندارم و نمی ترسم  چون هیچ ریگی به کفش ام نیست و خلافکار نیستم  و یک عمر آبرومندانه و قانونمدار ، زندگی کرده ام و تابع قوانین بوده ام .   من سالها کارمند دولت بودم و الان سالهاست که بازنشسته ی دولت هستم و مورد تایید دولت می باشم لذا از هیچ چیزی نمی ترسم و صلاحیت امنیتی ام هنوز پابرجاست  . بنابراین از احراز هویت مجدد در تبلاگ  نمی ترسم .  بهرحال ،  آینده ی وبلاگنویسی در ایران در دست شرکت تبیان می باشد و سایر سرویسهای وبلاگدهی محکوم به فنا هستند .  تبیان هرگز شما را هک نمی کند بلکه خیلی راحت اگر خلاف کنید طبق قانون با شما برخورد کرده و وبلاگتان را حذف می کند . پس اگر عاقل باشید و علیه حکومت هیچ مطلبی ننویسید لازم نیست نگران باشید . بنابراین بلاگر اگر عاقل باشد و زندگی سالمی داشته باشد و اهل هک و حملات سایبری و جرم و جنایت و اغتشاشگری نباشد و سرش در لاک خودش باشد با سرویس تبیان هیچ مشکلی پیدا نمی کند . ضمنا در تبلاگ هرگز هیچ هکری وجود ندارد زیرا همین  فرایند احراز هویت مانع از ورود هکرها به تبلاگ می شود . بنابراین هیچکدام از بلاگرهای تبلاگ هکر و مجرم سایبری و ترول لینوکس نیستند و اتفاقا خود تبلاگ و تبیان از ویندوز بعنوان سیستم عامل سرور استفاده می نمایند . در شرایطی که من بعنوان بازنشسته ی یک سازمان دولتی یک زندگی سالم و بی دردسر دارم و اهل خلاف و هک و جرایم سایبری نیستم و از لینوکس  و هکرها و اتکرها  متنفر هستم و طرفدار ویندوز هستم بنابراین نباید از احراز هویت در تبلاگ بترسم . بقول معروف : انرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ؟؟؟

وقتیکه من زندگی سالم و خوبی داشته و دارم و حتی توبه کرده ام و چندین بار احراز هویت شده ام و هیچ اتفاقی برایم نیفتاده است دلیلی ندارد که از احراز هویت تبیان بترسم . ترسی ندارد .  فقط هکرها و خلافکارها و مخالفین حکومت از تبیان می ترسند که خب طبیعی است . زیرا تبیان اجازه ی ورود هکرها به سیستم را نمی دهد در نتیجه هیچکدام از بلاگرهای تبلاگ هکر و مجرم نیستند و هرگز وبلاگ تان را هک نمی کنند و از دسترس خارج نمی کنند . این درحالیست که نیمی از بلاگرهای بلاگ شرکت بیان خلافکار و مجرم سایبری و هکر و اتکر می باشند که از حمایت شرکت بیان برخوردار می باشند و به راحتی وبلاگ تان را از دسترس خارج کرده و از دید بازدیدکنندگان مخفی می نمایند .

شرکت بیان همدست هکرها و مجرمین سایبری است و نیمی از بلاگرهای بیان را یک مشت ترول متعصب لینوکس و هکر و مجرم سایبری تشکیل می دهند که اصلا و ابدا ادمهای نرمالی نیستند و رفتارها و نوشته هایشان بوی تعصب و جنگ و جهالت می دهد .

ضمنا بیان نیز دیر یا زود سرویس بلاگ را متوقف می کند کمااینکه الان حدود 3 سال است که سایت بلاگ به آدرس blog.ir به امان خدا رها شده و هیچ امکاناتی به ان اضافه نشده است و پشتیبانی اش نیز متوقف شده است و به سوالات جواب نمی دهد .

دیر یا زود بلاگ شرکت بیان نیز به تاریخ می پیوندد زیرا برای بیان نگهداری این سرویس هزینه آور و پردردسر است .

بنابراین شاید برخلاف تمام نوشته های قبلی ام در وبلاگ وحیدمی و در این وبلاگ ، تبلاگ را تایید نمایم زیرا تبلاگ توسط دولت حمایت می شود و هرچیزی که توسط دولت حمایت و پشتیبانی شود و از طرف دولت پول دریافت کند عمری جاودانه دارد و منحل نمی شود و البته هکرها نیز  راهی  برای نفوذ به این سرویس ندارند و نمی توانند وبلاگهای تبیان را هک کنند .  خیالتان راحت باشد .

رفتار و کامنتهای بلاگرهای بیان ثابت کرده که انسانهایی عاقل و فهمیده می باشند و هرگز مثل ترولها به شما حمله نمی کنند .

لذا شاید و به احتمال زیاد ، به تبلاگ وابسته به تبیان مهاجرت نمایم . من از سال 1381 شمسی با تبیان آشنا هستم و از طریق همین تبیان با اینترنت آشنا شدم . پشتیبانی بسیار خوبی داشت و با حوصله به تمام سوالات ام جواب می داد .

الان نیز پشتیبانی و پاسخگویی تبیان بسیار خوب است و به سوالات مکرر کاربران با حوصله ،  جواب می دهد و راهنمایی می کند .  .  

بهرحال دیر یا زود شبکه ی ملی اطلاعات یا اینترانت حالا چه در قالب تبیان یا چه در هر قالب جدیدی جایگزین اینترنت  جهانی  در ایران  می شود و ما مجبوریم از قوانین دولت ایران تابعیت نماییم .  ایران این الگو را از سالها پیش از دولت چین یاد گرفته است و الان نیز که دولت ایران با دولت چین دوست صمیمی است و از الگوهای رفتاری چین الهام می گیرد و سیاستهای ایران و چین هردو شبیه به هم هستند .

چه خوشمان آید و چه بدمان آید باید بپذیریم که عمر سرویسهای وبلاگدهی آزاد و شخصی مثل بلاگفا و بلاگ اسکای و  رز بلاگ و  بلاگ بیان و فارسی بلاگ و پارسی بلاگ و  .... به آخر رسیده است زیرا هیچگونه پشتیبانی از طرف دولت ندارند و براحتی توسط هکرها داغون می شوند و دولت با این سرویسها مخالف می باشد .

تعطیلی میهن بلاگ و پرشین بلاگ در راستای تامین خواسته های حکومت جمهوری اسلامی ایران بود . لذا به احتمال زیاد در آینده فقط یک سرویس وبلاگدهی باقی می ماند که نامش تبلاگ است . اما خب از شر هکرها و مجرمین در امان هستیم زیرا تمام بلاگرها و کاربران تبلاگ از قبل توسط این سیستم احراز هویت شده اند و لذا هیچ هکری و هیچ مجرمی جرات نمی کند حتی از فاصله ی 1000 کیلومتری تبیان رد شود زیرا می ترسد شناسایی و دستگیر شود.

هکرها تاکنون نتوانسته اند کاربر تبیان باشند . از این به بعد نیز با اینهمه سیستم احراز هویت جورواجور هرگز نمی توانند به تبیان وارد شده و عضو شوند و این به نفع کاربران است و امنیت وبلاگهای تبیان تامین می شود .

من به امنیت خیلی اهمیت می دهم . لذا به احتمال زیاد از بلاگ اسکای و فارسی بلاگ به سمت تبلاگ مهاجرت  خواهم کرد تا  خیالم بابت عمر جاودانه ی سرویس وبلاگدهی و خدمات دائمی راحت باشد و هم  اینکه  از حملات هکرها و ترولهای لینوکس در امان باشم  و وبلاگ ام هرگز هک نشود و از دید بازدید کنندگان   مخفی نشود .

لذا به احتمال خیلی زیاد شاید در آینده برای همیشه به تبلاگ اسباب کشی نمایم . .

 ضمنا تبلاگ تنها سرویس وبلاگدهی است که اجازه ی ویرایش نام کاربری را به ما می دهد و حتی اجازه ی ساخت چندین نام کاربری را نیز می دهد . یعنی با یک ایمیل می توانید چندین نام کاربری بسازید و بعد این نامهای کاربری را ویرایش نیز بنمایید  و سپس با هرکدام از این نامهای کاربری  چندین وبلاگ مستقل بسازید . 

 این امتیازات  را در هیچ سرویس دیگری ندیدم ( حتی بلاگ بیان  یا بلاگ اسکای)

همانطور که در بالا اشاره کردم ،  در تبلاگ می توانید با یک نام کاربری چندین وبلاگ بسازید . همچنین هر چند دقیقه یکبار مطالب پستها بصورت خودکار ذخیره می شوند . دقیقا مثل بلاگ اسکای .  

بنابراین برخلاف تمام نوشته های قبلی ام ، اعلام می کنم که بهترین سرویس وبلاگدهی در ایران ، تبلاگ می باشد . بله تبلاگ وابسته به تبیان که او نیز به سازمان تبلیغات اسلامی وابسته است.

ازطرفی دیگه ، تبلاگ و در مجموع ، تبیان ، دارای آدرس دقیق و گوگل مپ  بسیار دقیق و واضح و شماره تلفن و ایمیل و مکان فیزیکی و ساختمان و دفتر و  دستک  می باشد و صدها شعبه در سرتاسر ایران دارد که تمام این شعبات در شهر دارای دفتر می باشند ( اگر هم دفتر نداشته باشند از طریق اینترنت می توانید از آنها پشتیبانی دریافت نمایید و مشکلات تان را برطرف نمایید )   . تقریبا در تمام شهرهای ایران تبیان دارای شعبه می باشد . لذا برای طرح مسائل لازم نیست به تهران بروید . کافیست به شعبه ی تبیان واقع در شهر خودتان مراجعه نمایید . دقت کنید گفتم : تقریبا . یعنی ممکن است در برخی شهرها ، هیچ ساختمان یا دفتر بعنوان نماینده ی تبیان وجود نداشته باشد . اما سایت مستقل دارند و نماینده ی رسمی تبیان  هستند  و از طریق سایت می توانید مشکلات تان را مطرح نمایید .

از نظر من معتبرترین و موثقترین و قابل اطمینان ترین و امن ترین و قانونی ترین سرویس وبلاگدهی ایران ، تبلاگ می باشد .

بهرحال دیر یا زود تبلاگ بعنوان تنها سرویس وبلاگدهی به عمر ابدی خود ادامه می دهد و سایر سرویسهای وبلاگدهی را از رده خارج می کند زیرا این در برنامه ی دولت ایران است که همه کاربر تبلاگ شوند و البته احراز هویت شوند تا جلوی هک و جرایم سایبری و سایر جرایم گرفته شود و فضای مجازی کاملا امن شود.

چه خوشمان ِآید چه بدمان آید در آینده همه ی ما مردم ایران ، کاربر تبیان خواهیم بود و در تبلاگ به وبلاگنویسی می پردازیم .

وبلاگنویسی در ایران در آینده در تبلاگ خلاصه می شود . چون این خواسته ی دولت ایران است و البته از جهاتی که در بالا اشاره شد به نفع ما نیز می باشد لااقل امنیت داریم و در یک سرویس هویتدار و رسمی و دولتی و معتبر به وبلاگنویسی می پردازیم و خیالمان بابت همه چیز راحت است .

بنابراین حرف اول و آخرم اینست : بهترین سرویس وبلاگدهی ، تبلاگ وابسته به سایت تبیان ( سازمان تبلیغات اسلامی ) می باشد .

فعلا تبیان در حال خانه تکانی است و شاید روزی برسد که از شر اینهمه تبلیغات کور کننده نیز خلاص شویم . تبیان دارد پوست می اندازد و سرویسهای سنگین و بلا استفاده را حذف می کند . شاید تبلیغات نیز حذف یا کمرنگ شود و حتی به امکاناتش نیز اضافه شود زیرا از طرف دولت پشتیبانی می شود .

مهاجرت ام به تبلاگ ناگهانی نیست . تدریجی است . باید صبر کنم که تبلاگ از وجود اینهمه تبلیغات کور کننده   پاگ شود و سریع و سبک شود و امکانات اش بیشتر شود

من پیر و محافظه کار شده ام .  خیلی زود در عرض چند روز پیر شدم . دیگه قصد ندارم افشاگری کنم . بهتر است که با حکومت ایران صلح و آشتی کنم تا در عافیت باشم و آرامش داشته باشم . حوصله ی دردسر ندارم . لذا دیگه حاضر نیستم هیچ مطلب افشاگرانه منتشر نمایم . . به دردسر اش نمی ارزد .

شما نیز فردا که به سن و سال من برسید همین تصمیم را می گیرید و خودتان را از دردسر و مخمصه نجات می دهید .

بهرحال تک تک ما مردم ایران باید به دولت بچسبیم تا از حمایت دولت در زمینه های مختلف بهره مند شویم . دوران تکروی و تافته ی جدابافته بودن   به  آخر رسیده است . از طغیان و یاغیگری و اغتشاش و ایجاد هرج و مرج بجز بدنامی و دردسر چیز دیگری نصیب مان نمی شود . پس بهتر است  که عاقل باشیم و احساسات و هیجانات مان را کنترل  کنیم تا امنیت و آرامش را تجربه نماییم .

من قبلا کاربر تبلاگ بوده ام و در تبلاگ چندین وبلاگ نیز ساخته ام و وبلاگنویسی نیز کرده ام     . لذا از ورود مجدد به تبلاگ هیچ ترس و هراسی ندارم .

چون هیچ ریگی در کفش ام نیست و یک عمر  آبرومندانه زندگی کرده ام و از حاشیه سازی خودداری کرده ام .  

بنابراین از تبلاگ و و احراز هویت هیچ ترسی به دل ندارم چون فقط از خدا می ترسم و لاغیر .

ضمنا مرتکب هیچ جرم و جنایت و خیانت نشده ام که حالا بترسم . پرونده ام کاملا پاک و سفید و تمیز است . بنابراین از هیچ چیزی نمی ترسم و براحتی احراز هویت می کنم و  مثل یک شهروند عاقل و بالغ  ،  به وبلاگنویسی  ادامه می دهم .  

بعنوان یک کارمند دولت و بازنشسته ی یکی از سازمانهای دولتی ، عملا از تمام سازو کارهای دولت ایران خبر دارم و با این سازوکارها مشکلی ندارم .

این پست به معنای ضعف و سستی نیست . به معنای ترس نیست . بلکه به معنای محافظه کاری و احتیاط و زندگی عاقلانه است . به معنای وبلاگنویسی امن و توام با آرامش است . به معنای خلاص شدن از شر هکرها می باشد .

این تناقض آشکار و بزرگ عملا مرا بدنام نمی کند . زیرا من هم طرفدار ملت ایران هستم و هم اینکه از حمایت دولت ایران برخوردار هستم . من به شما ملت ایران خیانت نمی کنم و به فکر شما هستم اما انتظار نداشته باشید که با دولت درگیر شوم و علیه دولت حرفی بزنم .

مطالب بعدی ام بدون حاشیه خواهند بود تا برای خودم دردسر درست نکنم . دوران قهرمان بازی به آخر رسیده است . این را بعدا خودتان تجربه خواهید کرد .

بهتر است که عاقل باشیم و با دولت درگیر نشویم و مثل یک شهروند عاقل و فرهیخته و بدون حاشیه زندگی نماییم و البته به مردم خدمت نماییم و مردم را دوست داشته باشیم و چیزهای خوب و قانونی را به مردم یاد بدهیم . اینطوری نه سیخ می سوزد نه کباب . نه دولت ناراحت می شود و نه مردم . خودمان نیز در عافیت و آرامش به زندگی مان ادامه می دهیم و خیالمان بابت همه چیز راحت می شود .

آرامش بزرگترین نعمت است . آرامش همدیگه را بهم نزنیم .

وحید محمدی

بهترین بانک ایران

از نظر من ، بهترین بانک ایران ، بانک ملی ایران می باشد زیرا :

1- بانک ملی ایران ، نخستین و قدیمی ترین و معتبرترین بانک ایران و جهان اسلام است . تاریخ واقعی تاسیس بانک ملی ایران به زمان ناصرالدین شاه قاجار یعنی به  سال 1258 شمسی  برمی گردد که اگر دخالت و مخالفت  سفرای روس و انگلیس  و تاسیس بانک شاهی  در کار نبود و جنگ جهانی اول همه چیز را خراب نمی کرد  بانک ملی ایران در همان سال 1258 شمسی تاسیس می شد نه سال 1307 .  اینهمه تاخیر فقط بخاطر رفتار خصمانه ی انگلیس و روس و سایر متفقین بود وگرنه بانک ملی ایران در سال 1307 شمسی توسط اتباع آلمانی ( متحدین )  رسما تاسیس شد .    عملا متفقین یعنی روس و انگلیس  نزدیک به چهارصد سال تمام  ،  ایران را با خاک یکسان کرده اند و نگذاشتند ایران کمر راست کند . لعنت خدا بر انگلیس و روسیه .  . اگر آلمان نازی شکست نمی خورد هیچ اتفاق بدی برای ایران رخ نمی داد زیرا هیتلر هرچند جنایتکار و فاشیست و نژاد پرست و بی رحم بود اما  اهل عهدشکنی نبود و با متحدین اش  تا آخر  می ایستاد و به هیچکدام از متحدین اش خیانت نکرد . مسلما به ایران نیز خیانت نمی کرد کما اینکه بعد از جنگ جهانی دیدیم که اتباع آلمانی بانک ملی ایران را رسما تاسیس کردند .  آلمانی ها با ایرانی ها مشکلی ندارند اگر هم حرفهایی می زنند بخاطر فشارهای انگلیسی های خبیث و خصوصا امریکایی ها می باشد . خب البته  آمریکا را همین انگلیسی های وحشی و جنایتکار  غارت کردند و سرخ پوستان را قتل عام کردند .  انگلیسی ها خیلی حرامزاده هستند : از آلمان نازی یک غول بی شاخ و دم ساختند اما هیچکس نیست که  از خود این موجودات پلید  یک غول بسازد و همه متاسفانه زبان منحوس انگلیسی را آموزش می دهند .   بگذریم . بهرحال بانک ملی ایران قدیمی ترین بانک ایران است حتی قدیمی تر از بانک سپه .  .  هرچقدر سابقه ی یک بانک بیشتر باشد قابل اعتمادتر است .  من شخصا به هیچکدام از بانکهای خصوصی یا نیمه دولتی  اعتماد ندارم و فقط بانکهای دولتی و ترجیحا قدیمی را قبول دارم .

در میان بانکهای دولتی و قدیمی شخصا به  بانک ملی ایران اعتماد کامل دارم زیرا از نظر امنیتی بسیار امن تر از بانک سپه می باشد زیرا علاوه  بر رمز دوم پویا به من رمز اول پویا نیز می دهد . البته به آسانی آب خوردن و با یک مهلت 72 ساعته .   یعنی 72 ساعت این توکن مربوط به رمز اول و دوم پویای بانک ملی ایران  اعتبار دارد و با خیال راحت می توانیم در طول مدت 72 ساعت با مراجعه به خودپرداز ، رمز اول و دوم پویا را به سادگی و بدون دردسر  فعال کنیم .

2-  رمز اول و دوم پویا که توسط بانک ملی ایران تولید می شود کاملا صحیح و معتبر است و براحتی در تراکنشها کاربردش را به ما نشان می دهد . این در حالیست که رمز اول و دوم پویا بانک صادرات ایران اصلا اعتبار ندارد و هیچ تراکنشی را نمی توانید با ان انجام دهید حتی اگر این رمزهای اول و دو م پویا در خود بانک  صادرات تولید کرده باشید . عملا توکن های رمز اول و دوم پویا بانک صادرات ایران همگی غلط می باشند و حتی با مراجعه به خود بانک نیز نمی توانید توکن واقعی و معتبر تولید کنید . بنابراین یا رمز اول و دوم پویا اصلا در نرم افزار ریما ایجاد نمی شود یا اگر بشود اعتبار ندارد و هیچ تراکنشی را نمی توانید با این رمزها انجام دهید . این مسئله نفرت ام از بانک صادرات ایران را دو چندان کرد . لذا تمام نرم افزارهای چرت و مزخرف بانک صادرات ایران را از روی گوشی حذف کردم . من کماکان از نرم افزار رمزبان بانک ملی ایران برای تولید  رمز اول پویا یا دوم پویا   و برای تراکنشها یا برای خرید در فروشگاهها استفاده می کنم . زیرا رمز اول و دوم پویا بانک ملی کاملا صحیح و درست و معتبر است و بخوبی تمام تراکنشها را پوشش می دهد .

3- بانک ملت اخیرا ادعا کرده که رمز اول پویا نیز به مشتریان ارائه می دهد . ناگفته پیداست که اگر کارت بانک ملت را در مغازه جا بگذارید براحتی توسط مغازه دار حساب بانکی تان تخلیه می شود . ساده ترین شکل هک توسط یک مغازه دار در روز روشن

اگر باور نمی کنید به پست " چند ویدیو صرفا برای تفکر " در  " وبلاگ وحیدمی "    مراجعه نمایید و ببینید صاحب مغازه چقدر راحت توانست به موجودی حساب مشتری بدبخت دست یابد !!! بنابراین بانک ملت یک بانک کاملا ضعیف و ناامن است و اصلا نباید در این بانک سست و بی پایه ، حساب افتتاح کنید .

امنیت بانک ملت در حد صفر است . این حرف را جدی بگیرید و هرگز سهام بانک ملت ( وبملت ) را نخرید و در بانک ملت حساب افتتاح نکنید . ضمنا همراه بانک ملت به شدت فضول است و دسترسی های فراوان و غیرمجاز از شما می خواهد که این یعنی جاسوسی بانک ملت از مشتری . بنابراین بانک ملت همچون بانک صادرات در لیست سیاه قرار می گیرد و باید تحریم شود .

4- بانک تجارت رمز اول پویا ندارد . فضول نیست اما خب وقتیکه رمز اول پویا به مشتری نمی دهد قابل اطمینان نیست .

5- بانک سپه گرچه بصورت رسمی نخستین بانک ایرانی است اما هنوز که هنوزه رمز اول پویا ندارد بنابراین بانک سپه نیز ناامن است .

6- سایر بانکها را آزمایش نکردم و نمی توانم در موردشان نظر قطعی بدهم . ولی بهرحال ، از نظر من ، بانک ملی ایران معتبرترین و بهترین و  امن ترین بانک ایران است .   توصیه می کنم فقط به بانک ملی ایران   اعتماد کنید .

 

بهرحال از نظر من ،  و به  عقیده ی من  ؛  بهترین بانک ایران ،؛ بانک ملی ایران است . شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی ،  به بانک ملی ایران اعتماد نمایید .

هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد . بانک فقط بانک ملی ایران . بقیه ی بانکها را دور بریزید و تحریم کنید .

وحید محمدی

کلاهبرداری بانک صادرات ایران از مشتریان و سهامداران

در میان نمادهای بازار سرمایه ایران ( بورس - فرابورس - بورس کالا - بورس انرژِی )  هیچ نمادی به اندازه ی وبصادر کلاهبردار و بی وجدان نیست . بانک صادرات ایران با نماد وبصادر  استاد نوسانگیری و فریب و نیرنگ است . تحت هر شرایطی  سهامدار را فریب داده و از او نوسان می گیرد و به او ضرر وارد می کند .  هرگز نماد وبصادر را نخرید .  این بانک را باید تحریم .کرد .  نماد پارند  ( صندوق با درآمد ثابت پارند پایدار سپهر) وابسته به بانک صادرات ایران است . این صندوق نیز استاد نوسانگیری است و هر روز یک کف جدید می سازد و سهامدار را متضرر می نماید .  نماد وسپهر نیز که  100 درصد به خود بانک صادرات تعلق دارد و سهامداران اش را به شدت متضرر نموده است و بیشتر اوقات نیز تعلیق است و قابل خرید و فروش نیست و عملا  پولهای مردم را بلوکه می نماید .

از آنطرف خود بانک صادرات ایران نیز در دنیای بانگداری یک بانک کلاهبردار و دزد است زیرا به ازای هر بار درخواست موجودی یا مشاهده ی آخرین برداشتها از حساب یا حتی به ازای هر بار ورود به نرم افزارهای صاپ و همراه بانک صادرات ، مبلغ 30 تومان از حساب بانکی تان کم می کند . اگر اسم اینکار دزدی نیست پس چیست ؟؟ دزدی در روز روشن انهم نه یکبار بلکه صدها بار به ازای هر بار ورود به نرم افزارهای شیطانی صاپ و همراه بانک صادرات . با او سیستم به اصطلاح امن اما عقب مانده که مدام از شما رمز می خواهد !!!

اینترنت بانک صادرات بین اشخاص حقیقی و حقوقی تبعیض قائل می شود . اگر مدت شش ماه از اینترنت بانک صادرات استفاده نکنید اکانت تان مسدود می شود . اگر مدت یکماه از همراه بانک دزد صادرات استفاده نکنید حساب کاربری تان مسدود می شود

اگر مدت یکماه از کارگزاری بانک صادرات هیچ معامله ای انجام ندهید  کد بورسی تان باطل می شود !!!!!

این سیاست خصمانه و فاشیستی بانک صادرات تحت عنوان امنیت عملا خون مردم را می میکد .

تمام این رفتارهای ضد بشری بانک صادرات ایران مرا مجاب کرد که سهام بانک صادرات را بطور کامل بفروشم و از شر این نماد سمی و خطرناک راحت شوم .

به زودی حساب بانکی ام در بانک صادرات ایران را نیز به دلیل دزدی از حساب که در بالا به ان اشاره کردم می بندم و خودم را از شر این بانک دزد و سارق و شیاد نجات می دهم .

توصیه می کنم هرگز در بانک صادرات ایران حساب افتتاح نکنید و هرگز سهام بانک صادرات ایران را نخرید . این بانک و زیرمجموعه هایش هم در دنیای بورس و هم در دنیای بانک یک مشت دزد و سارق و کلاهبردار می باشند .

بانک صادرات ایران ،  یک کلاهبردار و سارق و دزد و مکار است و مدام سهامداران و مشتریان را تیغ می زند و  پول انها را نابود می کند . از این بانک زامبی و بی وجدان و دزد ،  تا می توانید دوری کنید .   تاکید می کنم که بانک صادرات ایران یک بانک  دزد و سارق است و به بهانه های واهی و به روشهای مختلف از جمله استفاده از تلفنبانک و  ورود به نرم افزارهای همراه بانک و صاپ و مشاهده ی گردش اخر حساب و مشاهده ی موجودی و سایر روشها مدام و لحظه به لحظه  مبلغ 30 تومان  پول  از حساب شما کم می کند  و عملا  شما  را  لخت و برهنه در بیابان  رها می کند . حساب بانکی تان در بانک صادرات در طول یک روز به صفر تومان می رسد زیرا شما مدام به نرم افزارهای این بانک وارد می شوید و همین ورود خشک و خالی و کسر شدن پی در پی پول از  حساب بانکی تان  شما را بدبخت می کند .   این پول توسط خود بانک برداشته می شود  یعنی بانک صادرات ایران روی تمام کلاهبردارها و دزدها و هکرها و مجرمین سایبری را سفید کرده است . چون از همه ی انها دزدتر و بی وجدان تر است .

بانک صادرات ایران  و زیرمجموعه هایش ( کارگزاری بانک صادرات ایران و صندوق پارند  و  گروه سرمایه گذاری سپهر صادرات  )  را تحریم کنید و پولهایتان را به بانک ملی ایران منتقل نمایید .

فراموش نکنید که نخستین اختلاس و پولشویی  در تاریخ ایران ،  به مبلغ 174 میلیارد تومان در دهه ی 60 شمسی با عاملیت بانک صادرات ایران    و توسط  رفیق دوست  ،  انجام شد .

بنابراین کارنامه ی بانک صادرات ایران کاملا سیاه و ننگین است . از این بانک کثیف و دزد و کلاهبردار  و اختلاسگر    فرار کنید .  اولین اختلاس و پولشویی توسط همین بانک صادرات ایران انجام شده است . این را هرگز فراموش نکنید .

من تمام سهام بانک صادرات ایران را فروختم و  از شر نماد وبصادر ( بانک صادرات ایران )  خلاص شدم و قصد دارم حساب بانکی ام در این بانک شارلاطان و دزد  را نیز مسدود نمایم و خودم را  از شر این بانک خلاص کنم . من تمام نرم افزارهای بانک صادرات ایران را از روی گوشی ام حذف کردم . این نرم افزارها را یک مشت دزد سرگردنه ساخته اند .

تکرار می کنم بانک صادرات ایران را تحریم کنید .

وحید محمدی

پرشین بلاگ تعطیل شد

بعد از میهن بلاگ ، حالا نوبت به پرشین بلاگ رسید که تعطیل شود . خیلی جالب است!  اگر در بلاگ بیان بودم چنین تیتری می زدم : " سرنوشت مبهم پرشین بلاگ"  . اما خب دیر فهمیدم . یعنی همین الان فهمیدم . حالا باید بگویم " سرنوشت مبهم بلاگ اسکای !!!! "  آیا امکان دارد که شاهد نابودی بلاگ اسکای نیز باشیم؟؟؟ 

به نظرم بهتر است که هرکسی برود یک سایت مستقل برای خودش بزند و خودش را خلاص کند و منت این سرویسهای وبلاگدهی را نکشد و به آزادی و قدرت واقعی برسد . .

با تعطیل شدن کامل میهن بلاگ و پرشین بلاگ و متوقف شدن بلاگ بیان باید منتظر تعطیلی بلاگ اسکای نیز باشیم . و البته تعطیلی کامل بلاگفا !!!

بهتر است که بروم یک سایت مستقل برای خودم بسازم و خودم را از این دردسرها نجات دهم . اینهمه وبلاگ ناقص به چه دردی می خورد انهم وقتی که سرویس دهنده اش ناگهانی و بی خبر ، سرویسدهی را متوقف می کند و زحمات بلاگرها را نابود می کند ؟؟؟  من می گویم بهتر است هرکدام از ما بلاگرها برای خودش یک سایت مستقل بزند و خودش را از این وضعیت اسفناک نجات دهد .  ولی باید هوشیار باشیم و بدانیم که از کدامین سرویس هاستینگ ، هاست و دامنه می خریم که یکوقت پشیمان نشویم و مجددا  دو دست از پا درازتر به همین وبلاگ برنگردیم .  خیلی از این هاستینگها  کلاهبردار و شیاد هستند .  باید تحقیق کنید تا  به بهترین سرویس هاستینگ برسید و با قیمت مناسب هاست و دامنه و کنترل پنل  و سایر ملزومات را از او بخریم . 

بهرحال سایتهای وبلاگدهی یکی یکی در حال افول هستند و یک روز شاهد مرگ بلاگ اسکای نیز خواهیم بود . شک نکنید .  دوران وبلاگ به پایان خود نزدیک شده است .  وقت ان رسیده که هر کاربر برای خودش یک سایت مستقل و رسمی بسازد تا همه  کاره ی سیستم باشد و طعم شیرین آزادی را بچشد . البته باید به هزینه های نگهداری سایت نیز توجه کنیم و دانش فنی بالایی نیز داشته باشیم و به سئو و خیلی نکات فنی دیگه نیز توجه کنیم تا دچار زیان و ضرر نشویم و سایت مان در نتایج گوگل و بینگ خیلی سریع دیده شود .

وحید محمدی