وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

تمرکز بر زبانهای برنامه نویسی سطح پایین


تنها هدفم از وبلاگنویسی این بود که زبانهای برنامه نویسی سطح پایین را  در ایران  احیا کنم.  الان در وبلاگ وحیدمی   بطور کامل روی زبانهای سطح  پایین یعنی ماشین و اسمبلی  تمرکز  کرده ام . 



دیگه دوست ندارم به حاشیه ها و مطالب غیرمرتبط وارد شوم . 



تصمیم گرفتم تمام وقت و انرژی ام را روی احیای زبانهای برنامه نویسی سطح پایین  متمرکز نمایم .  عمر انسان کوتاه است . نباید وقت را هدر دهم . لذا پس از کلی سبک سنگین کردن و تفکر و تردید  بالاخره تصمیم گرفتم  در سیستمهای وبلاگدهی مختلف  ماموریت اصلی ام یعنی احیای زبانهای برنامه نویسی ماشین و اسمبلی را  ادامه دهم . 



اینکار هم اکنون در وبلاگ وحیدمی در بلاگ بیان  در حال انجام است . 


اینجا در بلاگ اسکای نیز سعی می کنم  همین رویه را در پیش بگیرم . 


کار زیاد است و وقت کم .  


باید صدها فایل آموزشی را به زبان فارسی ترجمه کنم تا فرایند برنامه نویسی  هرچه  زودتر  عملی شود . 


نباید اجازه دهم زحمات بزرگان دنیای فناوری اطلاعات که زبان اسمبلی را از زیر خروارها خاک و آوار بیرون کشیدند تا به ما آزادی و قدرت و بصیرت را  هدیه دهند  هدر رود . 


با تداوم راه این افراد  ؛ خودمان را از شر دیکتاتوری شرکتهای فناوری اطلاعات  خصوصا  اپل و مایکروسافت و گوگل   نجات می دهیم . 



احیای زبانهای ماشین و اسمبلی  مشت محکمی بر دیکتاتوری  و  قلدری  اربابان  زر  و زور  خواهد زد   و   ما  را  از غل و زنجیر نجات می دهد . 


با وجود شیطنت و آزار و اذیت هکرها در بلاگ بیان ؛  کماکان  این رسالت را بر عهده دارم و تا زمانیکه زبانهای سطح پایین را در ایران  رایج نکنم  آرام نمی گیرم و خیالم راحت نمی شود.  



هکرها و دشمنان زبان اسمبلی  را به  خدا  واگذار می کنم . 



و من ا... التوفیق 



.وحید محمدی .   




هر ماه یک پست

تصمیمم گرفتم از این لحظه به بعد در وبلاگ وحیدمی هرماه فقط یک پست منتشر کنم . اینطوری  بازدید کنندگان فرصت کافی برای مطالعه ی پست های وبلاگ را در اختیار دارند . 


بنابراین پست بعدی وبلاگ وحیدمی  را  در ماه آینده  خواهم نوشت . انشاا...



تا آن موقع در بلاگ اسکای به   وبلاگنویسی  ادامه می دهم . 


بلاگ اسکای  بیشتر در حکم یک دفترچه یادداشت است . لذا یادداشتهای خودم را اینجا  می نویسم . 



این روزها  خیلی خسته  و گرفتار  هستم . حوصله ندارم . 


مطالب وبلاگ وحیدمی فقط تکرار مکررات هستند  و مخاطب را فراری می دهند . 


باید یاد بگیرم که مختصر و مفید بنویسم و حرفهای تکراری ننویسم . 



باید روی ادبیات ام کار  کنم  و از نوشتن واژه های زشت و سخیف  و توهین آمیز  خودداری  کنم . 



لعنت بر شیطان  که ما را فریب می دهد . 



تنها هدف ام از وبلاگنویسی  ؛   تبلیغ از زبان برنامه نویسی  اسمبلی بود . 



خب من به وظیفه ام یعنی تبلیغ از زبان اسمبلی  عمل گردم . 



من فقط یک مبلغ و   مروج  هستم  .  حوصله ی برنامه نویسی  ندارم . 



بنابراین  شاید  دیر  یا  زود   برای  همیشه  از  دنیای  وبلاگنویسی  خداحافظی  کنم.  


فعلا  که  فصد دارم  هر یک ماه فقط یک مطلب جدید  بنویسم و منتشر کنم. 




خیلی خسته ام . باید بروم  بخوابم .  شب  بخیر ....