وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وبلاگ نویسی با طعم اینترانت

بنام خدا


من از بلاگ شرکت بیان  بیرون آمدم چون واقعا جو نامساعدی دارد . اصلا مکان مناسبی برای کاربران حرفه ای نیست . بلاگ بیان به درد آدمهای عاشق پیشه می خورد نه یک آدم جدی و منطقی مثل من. من فقط به عقل و منطق و علم اهمیت می دهم . اهل احساسات و روزانه نویسی نیستم . از روزانه نویسی و حرفهای عاشقانه و سطح پایین متنفرم . اهل علم و فناوری هستم . بلاگ بیان دیگه جای من نیست .  اگر عمری باشد سعی دارم به وبلاگنویسی حرفه ای و منطقی با طعم اینترانت ادامه دهم . اینترنت .دیگه مرد . رفت . خداحافظ اینترنت . سلام اینترانت . اگر خدا بخواهد توی همین بلاگ اسکای .به وبلاگنویسی ادامه می دهم . باید ببینم آیا می توانم. در اینترانت .دوام بیاورم یا نه . باید صبر کرد . فعلا هیچ چیز معلوم نیست . اما یک چیز معلوم است دیگه هیچوقت در بلاگ شرکت بیان .وبلاگنویسی نمی کنم. 

از جو خاله زنکی و سخیف بلاگ بیان متنفرم . ذره ای بار علمی و فنی ندارد .  بلاگ بیان به درد همان خاله زنکهای بی عقل و بدبین و فمنیست می خورد . هرکس که در بلاگ بیان بماند به شعور خودش توهین کرده .  بیان یک شرکت جاسوس و انحصارطلب و زورگو و پول پرست می باشد .