وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

IntelFull


IntelFull



کاربران عزیز .  سلام . طبق وعده ای که در  وبلاگ وحیدمی   دادم ، قصد دارم پکیج کامل حاوی مستندات شرکت اینتل را برایتان آپلود نمایم . 


من تعدادی از فایلهای درون این پکیج را مطابق با   عنوان فایل ، تغییرنام دادم تا با یک نگاه ساده به هر فایل بتوانید محتویات درون اش را حدس بزنید . 


یک فایل با نام Intel.txt نیز در این پکیج قرار دادم که در ان ادرس وبلاگهایم و همچنین اسامی کامل فایلهای pdf درون این پکیج را  در ان نوشته ام .    


در ابتدا خواستم فایل اصلی را که حدود 2 گیگابایت حجم داشت را آپلود نمایم که با مشکلات فراوان  برخورد کردم لذا آنرا به 10 بخش تقسیم کردم . 


فعلا بخشهای 1 و 2 آماده ی آپلود هستند و اگر مشکلی پیش نیاید آنها را  آپلود کرده و لینک دانلود را در همین پست و در بلاگ وحیدمی  و سایر وبلاگهایم  قرار می دهم . 




شما می توانید این فایلهای  حجیم که  حجم  تمام آنها  بالغ بر 2 گیگابایت  است  را در سرتاسر وب  بازنشر نمایید و اگر تغییری در محتویات این فایل انجام دادید این تغییر  را به نام خودتان ثبت نمایید . 



شما می توانید آدرس وبلاگ یا سایت خودتان را در فایل Intel.txt  وارد نمایید  و تغییرات جدید را به نام خودتان ثبت و ضبط نمایید  . اما لطفا آدرس وبلاگهای مرا حذف نکنید . با تشکر . وحید محمدی 



+



بروزرسانی:


به دلیل حجم بسیار  زیاد فایل اصلی ، مجبور شدم آنرا در  10  پارت تقسیم نمایم  تا آپلود و دانلود کردن اش آسانتر شود . 


محتویات این  10  پارت کاملا از فایلهای pdf تشکیل شده و البته هرگز محتویات تکراری در ان قرار نداده ام ( برخلاف بیشتر سایتهای دانلود ایرانی که فایلهای حجیم را بی جهت در دهها پارت جداگانه ولی با محتوای کاملا یکسان و تکراری قرار می دهند و حجم اینترنت کاربران را نابود می نمایند ، من هرگز  این کار زشت و غیراخلاقی را انجام نداده ام و عملا محتویات هر پارت با پارت بعدی کاملا تفاوت دارد و هرگز شاهد محتوای تکراری نخواهید بود .  ) 


لذا فعلا پارت 1  و 2  که در آن اسامی کامل تمام فایلهای Pdf را مشخص و تعیین کرده ام را از این آدرس دانلود نمایید تا در اولین فرصت و پس از اصلاح نام سایر فایلها ،  پارتهای شماره ی  3 تا 10     را نیز از همین پست  آپلود نمایم . 


علی الحساب پارت شماره ی 1 با حجم     243     مگابایت را دانلود نمایید :


آدرس دانلود پارت 1 از فایل  IntelFull  :




https://s19.picofile.com/file/8441094100/IntelFullpart1.zip.html


https://s19.picofile.com/d/8441094100/f0aa1a83-accd-4ac5-8699-d5364ab294df/IntelFullpart1.zip





آدرس دانلود پارت  2  از فایل  IntelFull : 


 حجم : 252 مگابایت . 






https://s18.picofile.com/d/8441095142/9081803c-282f-4194-b8d0-980b2e68f576/IntelFullpart2.zip



سایر پارتهای این فایل حجیم ، به مرور زمان و بعد از اپلود  ، در همین پست ، معرفی می شوند . 


این پست به مرور زمان ، ویرایش و بروزرسانی می شود . 




وحید محمدی . وبلاگ وحیدمو  























RosAsmFull

به نام خدا


RosAsmFull


کاملترین پکیج اسمبلر RosAsm حاوی تمام نسخه های قدیم و جدید این اسمبلر  همراه با تمام مستندات آموزشی و برنامه های نمایشی  و آموزشی این اسمبلر  را امروز تحت عنوان  RosAsmFull  به شما کاربران محترم تقدیم می نمایم . 


مشکل عدم نمایش  پنجره ی Debugger در  تمامی نسخه ها برطرف شد. لذا از طریق تمام نسخه های این اسمبلر می توانید با فشردن کلید F6  پنجره ی دیباگر را  مشاهده نمایید . 

تعدادی از مستندات پردازنده ی اینتل را نیز به این پکیج اضافه نمودم . 


این فایل  حاوی کاملترین نسخه ها و نرم افزارها و مستندات آموزشی می باشد . 



توصیه می کنم برای برنامه نویسی آسان و سریع با زبان اسمبلی  ،  از اسمبلر RosAsm  استفاده نمایید .  




وحید محمدی - وبلاگ وحیدمو  



لینک دانلود  کاملترین  نسخه ی اسمبلر  RosAsm  :



       https://s18.picofile.com/file/8440934876/RosAsmFull.zip.html