وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

ساماندهی به وبلاگهایم

به نام خدا

مدتی است در این فکر هستم که به اینهمه وبلاگ که در سرویسهای مختلف ساخته ام یک سرو سامانی بدهم و بتوانم از  اون  زمان و وقت  که در اختیار دارم به نحو احسن استفاده کنم و البته مخاطبان را نیز از سردرگمی و تردید نجات دهم . لذا برخی از وبلاگهایی که در بلاگ اسکای ساخته ام عملا اضافی هستند و کاربردی ندارند . می توانم انها را متوقف نمایم ولی فعلا ترجیح می دهم که این وبلاگها را به امان خدا رها کنم .  سیستم  بلاگ اسکای کمی گیج کننده است . مثل آمار که در برخی روزها عدد منفی نشان داده می شود درحالیکه تعداد نمایش و بازدید با روزهای مثبت یکسان است و عملا من نفهمیدم منظور از منفی بودن درصد آمار در بلاگ اسکای چیست .  یک وبلاگ یا سایت در طول یک روز یا بازدید کننده دارد یا ندارد . این درصد منفی دیگه چه صیغه ای است این وسط ؟؟؟؟

جالب اینکه مثلا دو روز را که یکی مثبت و دیگری منفی است مقایسه می کنم می بینیم تعداد نمایش و تعداد بازدیدکننده عینا یکسان است مثلا 2 نمایش و 2 بازدید کننده اما برای یکی از این دو روز درصد مثبت و برای اون یکی با همین اعداد درصد منفی درنظر گرفته شده است !!!! یا مثلا این بخش پیامها دیپه چه صیغه ای است این وسط ؟؟؟ خب وقتیکه من بخش نظرات را کاملا بسته ام چرا باید از طریق پیام برایم کامنت بیاید ؟؟؟ واقعا عجیب است و امکان غیرفعال کردن اش نیز نیست . تاکنون چنین چیزهای عجیبی را در هیچکدام از سرویسهای وبلاگدهی ندیده ام . این چیزهای عجیب بلاگ اسکای که در هیچ سیستم وبلاگدهی دیگری ندیده ام به اضافه ی برخی مشکلات فنی بلاگ اسکای و خشک و قدیمی بودن ساختار و قالب بلاگ اسکای و عدم وجود امکانات مدرن وبلاگنویسی مرا بر آن داشت که از بلاگ اسکای به فارسی بلاگ مهاجرت نمایم . هرچند فارسی بلاگ نیز مشکلات فنی خاص خود را دارد ولی بهرحال یک سیستم وبلاگنویسی فوق مدرن و پیشرفته و جذاب و کاربرپسند و رسپانسیو با ابزارهای مفید فراوان است و محدودیت در تعداد کلمات کلیدی نیز ندارد ( برخلاف بلاگفا و بلاگ بیان و بلاگ اسکای و بسیاری از سرویسهای دیگه ) . لذا هرتعداد کلمه ی کلیدی که دلم بخواهد می توانم برای هر پست تعیین نمایم و هیچ محدودیتی ندارم . سیستم آمار فارسی بلاگ مدرن ترین و هوشمندترین سیستم آمار در میان تمام سرویسهای وبلاگدهی می باشد . تنها مزیتهایی که در بلاگ اسکای می توانم ببینم یکی این حالت ذخیره ی خودکار و هوشمند است که واقعا مفید است و دیگری نیز امکان ایجاد بی نهایت وبلاگ با هر نام کاربری می باشد . ولی خب ذخیره ی خودکار هوشمند در تبلاگ (وابسته به تبیان ) نیز وجود دارد که البته مدت اش کمی طولانی یعنی حدود 5 دقیقه است .  ایجاد وبلاگهای فراوان با یک نام کاربری شاید در نظر اول یک مزیت محسوب شود اما بعدا هم برای خود بلاگر و هم برای مخاطبان اش دردسر ساز می شود زیرا بلاگر عملا نمی تواند اینهمه وبلاگ را مدیریت کند و تمامی وبلاگهایش ناقص و نصفه نیمه رها می شوند . مخاطبین نیز سردرگم می شوند . شبیه به همین حالتی که الان خودم دچارش شده ام . لذا تصمیم گرفته ام که به فارسی بلاگ مهاجرت نمایم . البته یکی از کاربران به من توصیه کرد که وبلاگهای اضافی را متوقف نمایم اما من حوصله ی اینکار را ندارم و نمی دانم که اگر متوقف کنم بعدا چه اتفاقی رخ می دهد . بهرحال این روزها هیچ سیستم وبلاگدهی وبلاگهای آزمایشی و خالی را حذف نمی کند زیرا مدیران سیستمهای وبلاگدهی خودشان فهمیده اند که این سیاست دیگه قدیمی شده و کاملا غلط است و به ضرر خودشان تمام می شود زیرا حذف وبلاک انهم به بهانه ی خالی یا ازمایشی بودن موجب ریزش بلاگرها و البته ریزش مخاطب می شود و این وسط مدیر اون سیستم وبلاگدهی ضرر می کند . پس الان مدتهاست که هیچکدام از سرویسهای وبلاگدهی هیچ وبلاگ آزمایشی و خالی را حذف نمی کنند . بنابراین فکر نمی کنم نیازی به متوقف کردن وبلاگهایم داشته باشم . در مجموع بدلیل مشغله فراوان و گرفتاریهایی که دارم و کمبود وقت قصد دارم به وبلاگهایم سروسامان دهم و این یعنی اینکه منحصرا در یک سیستم وبلاگدهی و یک وبلاگ به فعالیت ادامه دهم و سایر وبلاگها را رسما رها کنم . برهمین اساس من الان در فارسی بلاگ حضور دارم و در وبلاگ هکسر مشغول به وبلاگنویسی هستم . ضمنا من تصمیم گرفته ام که دیگه مطالب جنجالی و سیاسی ننویسم و سرم توی لاک خودم باشد و صرفا مطالب علمی و فنی بنویسم چون حوصله ی دردسر و گرفتاری و سرو کله زدن با مردم یا مسئولین را ندارم . نه اینکه ترسیده باشم نه نترسیده ام فقط حوصله ی سرو کله زدن ندارم و می خواهم با آرامش و اعصاب راحت به وبلاگنویسی ادامه دهم . لذا از این لحظه به بعد هیچنوع محتوای سیاسی و جنجالی نمی نویسم . تنها هدف من از وبلاگنویسی بیان کاربردهای هگز ادیتور و زبانهای ماشین و اسمبلی بود که فکر می کنم مدتهاست به بیراهه رفته ام و باید به همان مسیر قبلی برگردم . لذا من قصد دارم مجددا به همان هدف اولیه یعنی احیای زبانهای ماشین و اسمبلی برگردم و سایر موضوعات را فراموش نمایم . در مجموع ، قصد دارم روی وبلاگ نهایی ام یعنی وبلاگ هکسر و البته روی زبانهای ماشین و اسمبلی تمرکز نمایم و از جاده ی خاکی به مسیر آسفالت برگردم قبل از اینکه مخاطبین دهان اینجانب را بخاطر یکی دو پست سیاسی و جنجالی آسفالت نمایند !!!!!  من خودم برمی گردم به جاده ی آسفالت . شما مخاطبین لطفا زحمت نکشید و دهان مرا آسفالت ننماید لطفا !!!!    بهرحال من که ذاتا از سیاست متنفر و بیزارم صرفا نظر شخصی ام را نوشتم و هیچگونه گرایش سیاسی به هیچکدام از احزاب و گروهها ندارم و یک انسان کاملا مستقل و بی طرف می باشم  .  کاری به خیر و شر کسی ندارم . همه چیز تمام شد رفت .  من به دنیای خودم یعنی برنامه نویسی باز می گردم . لذا از این به بعد فقط در مورد زبانهای برنامه نویسی  ماشین و اسمبلی مطلب می نویسم و سایر مباحث را رها می کنم  تا وقت ام هدر نرود و بتوانم این دو زبان مظلوم را در ایران احیا و زنده و ترویج نمایم .  به دلیل نیاز شدید به تعداد فراوان کلمات کلیدی مجبورم از بلاگ اسکای بیرون بروم و به فارسی بلاگ مهاجرت کنم . لذا  من از این به بعد فقط در فارسی بلاگ مشغول به وبلاگنویسی خواهم بود و بجز  برنامه نویسی هیچ مطلب دیگری نخواهم نوشت . وقت را نباید هدر دهم .  ضمنا فارسی بلاگ هیچگونه تبلیغات به نمایش نمی گذارد و عملا از عکسهای دلخراش و تهوع آور که مخاطب را فراری می دهند خبری نیست .  محیط فارسی بلاگ بسیار ساده و تمیز و  خلوت و البته حرفه ای و مدرن و بدون تبلیغات است و البته کاملا رایگان است و به تعداد بی نهایت کلمات کلیدی را برای هر  پست می توان نوشت . تنها چیزی که کم دارد ذخیره ی خودکار است که فکر نمی کنم چندان مهم باشد . زیرا در بلاگ بیان نیز ذخیره ی خودکار وجود نداشت ولی من مشکلی نداشتم .  نهایتا اینکه من قصد دارم به وبلاگهایم ساماندهی دهم و از این وضعیت در بیاورم . همینجا لازمست بگویم که بدلیل کمبود وقت و  فراوانی مطالب آموزشی عملا نمی توانم به کامنتهای مخاطبین جواب دهم . لذا کامنتهای وبلاگهایم کماکان بسته می باشند تا  وقت ام را منحصرا برای تولید محتوای آموزشی تخصیص دهم .  بنابراین دیگه در بلاگ  اسکای هیچ کاری ندارم و منحصرا در فارسی بلاگ به تولید محتوای آموزشی می پردازم . این پست به منزله ی خداحافظی از بلاگ اسکای می باشد .  خدا نگهدار .  وحید محمدی

همه کاره ی هیچکاره بودن چندان بد نیست

به نام خدا

من معتقدم که همه کاره و هیچکاره بودن چندان بد نیست . من خودم یک انسان همه کاره ی هبچکاره هستم و نه فقط ناراحت و سرگردان نیستم بلکه از ابن حالت لذت می برم چون یک دانش عمومی در اکثر زمینه ها دارم و این یعنی اینکه می توانم چندشغله باشم و از چند دانش مختلف کسب درآمد داشته باشم. اتفاقا افراد تک کاره در برخی بحرانها مثل کرونا دچار ورشکستگی می شوند چون کار دیگری بلد نیستند ولی من که دهها کار مختلف را بلد هستم عملا یک انسان انعطاف پذیر می باشم و می توانم صدتا بحران را به سلامت رد کنم و  بازهم درآمد داشته باشم . بنابراین هیچوقت آدمهای همه کاره هیچکاره را مسخره نکنید زیرا اینها انعطاف پذیرند و در هیچ بحرانی دچار مشکل نمی شوند . 

وحید محمدی . همه کاره ی هیچکاره اما موفق و خوشحال 


آدم باشعور با شعور خودش سکوت می کند آدم بی شعور می خواهد دهان ملت را آسفالت کند

به نام خدا

در بخش پیامها ، یک آدم خشکه مقدس و جاهل که عشق آسفالت کردن دهان  ملت حقگو را دارد ضمن توهین به من از اینجانب درخواست کرد بخش نظرات را بازکنم تا بتواند دهان ام را آسفالت کند . واقعا خیلی خنده دار است رفتار این جماعت خشکه مقدس و جاهل . او مدعی است که به عشق شهدا می رود رای می دهد  و مرا به شتری تشبیه کرد که در خواب پنبه دانه می بیند!!

ببین هموطن گرامی و البته باشعور ! اولا من براساس اسناد و مدارک معتبر پیش بینی کردم که جمهوری اسلامی ایران حدود 8 سال دیگه از بین می رود . این درحالیست که همین الان جناب آقای خامنه ای خودش عمدا کاری کرد که جمهوریت از بین برود و رای مردم بی اثر باشد و بجای انتخابات ، انتصابات را بر ملت ایران تحمیل کرد . اگر این کار نابود کردن جمهوری اسلامی نیست پس چیست ؟ شما اگر عقل و البته ادب و سعه ی صدر داشتی می فهمیدی که آنکس که باعث نابود شدن نظام جمهوری اسلامی ایران می شود من نیستم بلکه خود سید علی خامنه ای می باشد . اگر کمی عقل داشتی می فهمیدی که سید علی خامنه ای یک دیکتاتور و قلدر است و اصلا از رای مردم خوشش نمی آید و دوست دارد نظام جمهوری اسلامی به یک نظام دیکتاتوری و بدون انتخابات تبدیل شود . شما لازم نیست برای رای دادن پای شهدا را وسط بکشی . شهدا از آدم بی تربیت و بی شخصیت و خشکه مقدس و دیوانه مثل تو متنفر و بیزارند . شما اگر می خواهی رای بدهی به عشق جمهوری اسلامی و مملکت ایران رای بده و پای شهدا را وسط نکش . وقتیکه من می گویم آیت ا... خمینی به دین اسلام توهین کرد و رای را که که یک فرایند کاملا اختیاری است به نماز تشبیه کرد و عدم شرکت در انتخابات را به گناه کبیره تشبیه کرد واقعیت را گفتم همین حالا هم صدا و سیمای میلی ایران مدام حرفهای کفر آمیز آیت ا... خمینی را بازپخش می کند که مدام رای دادن را با دینداری و رای ندادن را با گناهان کبیره تشبیه می نماید !!!! شما اگر خیلی جرات داری برو دهان آیت ا... سید علی خامنه ای را آسفالت کن . اینجا وبلاگ است نه محل لجن پراکنی ترولها و خشکه مقدسها . مردم ایران از شما خشکه مقدسهای نادان  و وحشی و خشن ، متنفر و بیزارند . شتر هم خودت هستی و اون سید علی خامنه ای لعنت ا...  . علیه .  برو رای بده ببینم می توانی تصمیم سید علی خامنه ای در نابودسازی جمهوری اسلامی را تغییر بدی یا نه . از خیلی ماجراها خبر نداری و مغزت داغ است و هنوز بچه هستی و چیزی نمی دانی . تو و امثال تو حریف من نمی شوید . وقتیکه خود سید علی خامنه ای با نابود کردن اصل جمهوریت قصد دارد یک نظام جدید را پیاده سازی کند عملا پیش بینی اینجانب مبنی بر نابودی جمهوری اسلامی ایران به واقعیت نزدیک می شود . آنکس که جمهوری اسلامی ایران را نابود می کند نه من هستم نه آمریکا و اسرائیل بلکه خود سید علی خامنه ای اینکار را خواهد کرد زیرا او اصلا از رای دادن مردم خوشش نمی آید و دوست دارد بر مردم سلطنت نماید . رای من و تو  هیچ ارزشی برای سید علی خامنه ای ندارد  . شهدا هم نیازی به رای من و تو ندارند . پای شهدا را وسط نکش . اتفاقا برای جلوگیری از  آسفالت شدن دهان ام هرگز بخش نظرات را باز نمی کنم . همین بخش پیامها را نیز به هر طریق که شده غیرفعال می کنم تا مجبور نباشم بابت پاسخگویی به توهین های ترولهایی مثل تو وقت خودم را هدر بدهم . من از هیچکس و هیچ چیزی نمی ترسم و عملا تو و امثال تو و سید علی خامنه ای نیز هیچ غلطی نمی توانی بکنی . قدرت در دست من و امثال من می باشد . شما اگر خیلی هنرمند هستی برو یک سیستم عامل بساز تا از امریکا و نرم افزارهایش بی نیاز شویم . هروقت کامپیوتر و گوشی هوشمند و تبلت و سیستم عامل را خودت ساختی بعد می توانی بگویی : مرگ بر آمریکا .  تا اون موقع لطفا ساکت باش و شعار نده . تو و بقیه ی مردم فقط یک مصرف کننده ی محصولات امریکایی هستی و فقط بلدی شعار بدی و یقه ی خودت را  جر بدی . دفعه ی بعد صرفا پیامهای این چنینی که حاوی توهین یا تهدید است را حذف می کنم چون وقت ام ارزش دارد و دوست ندارم بابت پاسخگویی به ترولهای خشکه مقدس و نادان  وقت ام را هدر دهم . بخش نظرات را هرگز باز نمی کنم نه اینکه بترسم خیر بلکه وقت ندارم به خزعبلات شما خشکه مقدسهای نادان و بیسواد و احساساتی و روانپریش جواب بدهم . اگر بتوانم پیامها را نیز غیرفعال می کنم و اگر نتوانستم پیامهای توهین آمیز را براحتی حذف می کنم و به کار وبلاگنویس ادامه می دهم . بهرحال خود سید علی خامنه ای قصد دارد انتخابات و رای مردم و جمهوری اسلامی را نابود کند . نیازی نیست امریکا یا اسرائیل اقدامی انجام دهند . دشمن ما مردم نه امریکاست و نه اسرائیل بلکه سید علی خامنه ای می باشد که یک قلدر و دیکتاتور و زورگو و کینه توز و انتقام جو و ریاست طلب و جاه طلب و مشرک و ستمگر  و مستبد می باشد . بهرحال جمهوری اسلامی ایران توسط خود سید علی خامنه ای در هشت سال آینده نابود می شود . لطفا یقه ی خود را بی جهت جر ندهید !! اگر می توانید با رعایت ادب به من پاسخ بدهید پیام بگذارید و اگر ادب ندارید و اهل اسفالت کردن دهان مردم هستید  و خشن و  بی منطق  و وحشی هستید و  تربیت خانوادگی درست و حسابی ندارید  پس لطفا ساکت شوید و پیام نگذارید و شخصیت خود را بیش از این لو ندهید !!  این اولین و  اخرین اخطار است . دفعه ی دیگه  جور دیگری برخورد می کنم .  هشت سال دیگه به لطف خدای مهربان از شر جمهوری اسلامی ایران خلاص می شویم زیرا هشت سال دیگه امام زمان ظهور خواهد کرد  و تیر خلاص بر پیشانی جمهوری اسلامی ایران می زند . انشاء ا.... 

هشت سال دیگه جمهوری اسلامی به پایان می رسد

اگر به اشعار شاه نعمت ا... ولی و بیانات  آیت ا... خمینی دقت کنیم متوجه می شویم که هشت سال دیگه جمهوری اسلامی به آخر راه می رسد و رژیم عوض می شود . پس کافیست به التماسهای مسولین مبنی بر شرکت مردم در انتخابات بی توجهی کنیم. اندکی صبر سحر نزدیک است .ما مسلمانها فقط به خدا نیاز داریم و فقط از خدا  توقع داریم و هیچ نیازی به مسوولین نداریم . هرچه بخواهیم از خدا می خواهیم. خدا برای ما کافیست. رای یک حق است نه تکلیف . رای دادن اختیاری است نه اجباری . ربط دادن رای به دین و مذهب یک شرک و توهین به دین است تشبیه کردن رای به نماز توهین به نماز است. ایکاش آیت ا... خمینی اینقدر به دین توهین نمی کرد و رای را همسنگ نماز نمی دانست . ما مردم به روحانییون نیاز نداریم به خدا نیاز داریم . امان از شرک و خودبزرگ بینی آخوندها . حکومت آخوندها رو به زوال و نابودی است چون مشرک و ظالم و فتنه گر و دروغگو  هستند و دین اسلام را بدنام کردند. مردم ایران از جمهوری اسلامی بیزارند و فقط به  خاطر حفظ جانشان سکوت کرده اند. دوران سیاه تحجر دینی خشکه مقدسهای ظالم و خونریز و منافق و مشرک رو به پایان است . خشم آیت ا... خامنه ای از آزادی بیان در فصای مجازی نشانه ی شکست او از فضای مجازی است . اگر فقط به خدا توکل کنید و حاجت خود را منحصرا از خدا بخواهید هرکز از تهدیدهای خامنه ای و عواملش نمی ترسید و نباید هم بترسید . آنکس می ترسد که پست و مقام دارد . من و شما که پست و مقام نداریم و بنده ی خدا هستیم نباید از تهدیدهای خامنه ای بترسیم وگرنه به گروه مشرکین می پیوندیم. بنده ی خدا باشید و فقط از خدا بترسید و فقط از خدا درخواست کنید و حاجت خود را فقط از خدا بخواهید تا خدا شما را از مخلوقاتش بی نیاز کند و از شر دشمنان نجات دهد. دوران پنجاه ساله ی حکومت آخوندها رو به اتمام است .ظهور مهدی موعود نزدیک است . کافیست هشت سال صبر کنید و از شر آخوندها به خدا پناه ببرید تا امام زمان شما را نجات دهد . انشاا... از شر حکومت آخوندیسم خلاص می شویم. 

پایانی بر جمهوری اسلامی ایران

خواننده ی هوشمند همچون قاری قرآن به ساز و آهنگساز نیاز ندارد

به نام خدا

خواننده ی هوشمند همچون قاری قرآن به ساز و آهنگساز نیاز ندارد:

عنوان این پست خود گویای همه چیز است . همانطور که قاری قرآن برای تلاوت نیازی به نت و آهنگساز و ساز موسیقی ندارد و موسیقی قرآن را با توجه به معنا و مفهوم آیات کشف کرده و بکار می برد ،  یک خواننده ی هوشمند نیز باید همینطور باشد و بصورت فی البداهه و بدون نیاز به نت و آهنگساز و البته ساز موسیقی آواز بخواند .

هروقت قاریان قرآن ساز به دست شروع به خواندن کردند خواننده ها نیز می توانند خودشان و دیگران را توجیه کنند که به وجود ساز و البته آهنگساز و نت نیاز می باشد .

حقیقت اینست که اگر یک خواننده خوش صدا و باهوش باشد براحتی می تواند با دقت در معنای اشعار  ، موسیقی مورد نظرش را کشف کرده و بصورت فی البداهه آواز بخواند .

برخی از خواننده های اصیل و هوشمند   موسیقی سنتی ایران مثل استاد محمدرضا شجریان و استاد شهرام ناظری این توانایی  را داشتند که بدون ساز و بدون آهنگساز بصورت فی البداهه و البته درست و زیبا آواز بخوانند . 

ساز  موسیقی ابزاری برای پر کردن خلع ذهنی خواننده است . خواننده ی باهوش همچون قاری قرآن خودش مستقلانه و هوشمندانه کار می کند و هرگز به سمت ساز موسیقی و ملودی و آهنگ که اهنگساز برایش نوشته نمی رود و اصلا خودش را پشت ساز مخفی نمی کند .

اگر خواننده ای اصرار داشته باشد که خواننده باید حتما با ساز آشنا شود و محدودیتهای صدای خود را بشناسد و با ساز شروع به اوازخوانی کند عملا کم هوشی و عدم خلاقیت ذهنی خودش را به شما ثابت کرده است .

خواننده اگر هوشمند و خلاق باشد هیچ نیازی به نت و ساز ندارد و مثل یک قاری قرآن خیلی راحت و فی البداهه آواز می خواند .

خواننده های بد صدا و ضعیف  ضعفهای خود را پشت ساز و آهنگساز مخفی می کنند . خواننده های باهوش و خلاق اصلا از ساز استفاده نمی کنند . چون نیازی به ساز ندارند . این افراد هرگز با  آهنگسازها همکاری نمی کنند زیرا دوست دارند  آزاد باشند و از خلاقیت ذهنی و هوش موسیقیایی خودشان برای اواز خواندن استفاده کنند .

خواننده اگر کاملا به ساز و آهنگساز وابسته باشد و بگوید که در موسیقی بدون ساز نمی توان آواز خواند عملا بی سوادی و کم هوشی خودش را  لو داده است .

من شخصا با ساز و آهنگساز مخالف هستم و معتقدم که خواننده ی باهوش با یک نگاه به شعر و بدون نیاز به کمک آهنگساز و همانند قاریان قرآن بدون ساز و فی البداهه یک اثر هنر زیبا خلق می کند .

الان شما نگاه کنید ببینید در طول تاریخ کدام قاری قرآن از ساز موسیقی استفاده می کرده است ؟؟؟

عملا هیچکدام .

بنابراین خواننده نیز اگر واقعا حرفه ای و باهوش است هیچ نیازی به ساز ندارد و مستقل است و با هیچ اهنگساز نیز همکاری نمی کند و فی البداهه و زیبا و جذاب می خواند و اوازش نیز زیباتر و جذابتر است .

ساز موسیقی یک بدعت و انحراف فکری است . اهنگساز نیز یک موجود خودشیفته و مغرور است که خیال می کند همه باید تابع او باشند غافل از اینکه آهنگ یک قطعه ی موسیقی باید بصورت فی البداهه در مغز خواننده ایجاد شود و هیج نیازی به نت و ساز نیست .

من شخصا شغل  آهنگسازی را قبول ندارم . اگر آهنگسازی واقعا نیاز بود قاریان قران و مداحان نیز با اهنگسازان همکاری می کردند و ساز می زدند !!!

بیایید یکبار هم که شده از این حالت ربات بودن خارج شویم و مثل یک انسان ازاد و بصورت فی البداهه آواز بخوانیم و شغل کاذب آهنگسازی و سازسازی را کنار بگذاریم .

خواننده ی باهوش و واقعی هیچ نیازی به نت و موسیقی و آهنگساز و ساز موسیقی ندارد زیرا او یک انسان است نه یک ربات .

فقط خواننده های کم هوش که مثل ربات هیچ اختیاری از خودشان ندارند  و خلاقیت ذهنی ندارند  و صدایشان چندان زیبا نیست  با آهنگسازها همکاری می کنند و ساز می زنند .  این افراد که تعدادشان از ریگ های بیابان بیشتر است  افرادی هستند که همچون ربات در خدمت  آهنگساز و ساز موسیقی می باشند . 

من شخصا با ساز موسیقی و شغل آهنگسازی مخالف هستم و معتقدم که هرکسی می تواند بدون نیاز به ساز و آهنگساز و بصورت فی البداهه آواز بخواند .  فقط کافیست یک مدت تلاوتهای قاریان مشهور جهان و خواننده های واقعی را بشنود و تقلید کند تا بعدا خودش نیز به یک قاری یا خواننده ی مستقل و بدون ساز تبدیل شود و ذهن اش خلاق و پویا شود .

اگر می خواهید خواننده  شوید ابتدا باید قاری قران شوید تا مغزتان به خوانندگی بدون ساز عادت کند و هیچوقت نیازی به ساز و اهنگساز در خود احساس نکنید .

تکرار می کنم . ساز موسیقی و شغل اهنگسازی هردو بدعت و انحراف فکری می باشند . متاسفانه اهنگسازی و نت نویسی مناجات ربنای استاد شجریان نیز یک بدعت و انحراف فکری جدید است که اخیرا رخ داده است . مناجات ربنای استاد شجریان آیات قران است و عملا نباید با ساز خوانده شود یا نت نویسی شود . این نوعی بی احترامی و توهین به قرآن محسوب می شود .

پیامبر اسلام (ص) فرمودند : از بدعتهای  آخر الزمان  و ظهور امام زمان (عج)   این است که قرآن را با ساز می خوانند .

الان داریم این بدعت ها را با چشم می بینیم .   نوازندگی و نت نویسی مناجات ربنا یک انحراف فکری و بدعت خطرناک است  .  مراقب باشید .

ساز را دور بریزید و بدون کمک گرفتن از آهنگساز ،    خودتان فی البداهه آواز بخوانید .

+

+

وحید محمدی . وبلاگ وحیدمو  

 

لطفا فایلهای وبلاگ وحیدمی را دانلود و بازنشر نمایید

به نام خدا سلام دوستان . لطفا فایلهایی که در وبلاگ وحیدمی آپلود می نمایم را دانلود و در سرتاسر وب بازنشر نمایید . با تشکر . وحید محمدی .