وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

fetne-ashub-akharozaman_[www.ketabesabz.com]

قصد  داشتم طبق قولی که در پست قبلی داده بودم ، کتاب معروف  " الفتن "  که  شامل صدها حدیث و روایت از نشانه های ظهور امام زمان می باشد را  برای شما کاربران گرامی  آپلود نمایم اما متاسفانه پیکوفایل مدام خطا صادر می کرد و  مانع از  آپلود این فایل شد  . نام کامل این فایل را در تیتر همین پست مشاهده می فرمایید . من این کتاب را از نرم افزار اندرویدی  کتاب سبز  و از سایت  www.ketabesabz.com   دانلود کردم .  

کافیست در یکی از موتورهای جستجو ،  عبارت   "  کتاب الفتن "  را تایپ کرده و جستجو کنید . به محض برخورد با آدرس سایت کتاب سبز ، می توانید این کتاب را مستقیما از طریق همین سایت دانلود نمایید . البته نرم افزار مربوطه فعلا روی اندروید اجرا می شود و  نسخه ی مخصوص ویندوز یا لینوکس ندارد . لذا  فعلا کاربران اندروید قادر به دانلود و نصب این نرم افزار می باشند


در نرم افزار کتاب سبز ، کاربران اندروید می توانند کتاب  " الفتن "  را به همراه ده هزار کتاب مختلف در زمینه های گوناگون را   دانلود نمایند . برای اینکار باید در نرم افزار کتاب سبز ، ثبت نام نمایید. 



چند نکته :


1-  کتاب  " الفتن "    که من از این نرم افزار پیدا کردم  هیچگونه مقدمه و ماخره و منبع و توضیح ندارد و عملا یک  کتاب گنگ و گیج کننده است . 


این کتاب ظاهرا توسط سید بن طاووس  تایید شده است . البته اطلاعات دقیقی از این مسئله ندارم . 


2- برخی از احادیث این کتاب ، مکررا  تکرار شده اند . 


3- هیچکدام از احادیث کتاب  " الفتن "  سند  معتبر یا موثق ندارند . 


4- برخی از احادیث این کتاب ، ساخته و پرداخته ی ذهن تخیلی  نویسنده بوده و با هیچ عقل سلیم یا اصول دین  سازگار نیستند . 


5- مسئولیت بازنشر این کتاب بر عهده ی اینجانب نیست و من هرگز  هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این کتاب را بر گردن نمی گیرم . 


6- اگر موفق شد ید  کتاب  " الفتن " را از سایت    " کتاب سبز "   دانلود نمایید آنرا با صبر و حوصله  مطالعه نمایید . سپس اگر به مشکلی در محتویات این کتاب برخوردید با کارشناسان مذهبی و متخصصین قرآن و حدیث  مشورت نمایید . 


7- سایت ویکی فقه  ، اصالت و صحت این کتاب را تلویحا  رد کرده است. 


8-  نویسنده ی کتاب " الفتن"  هرگز  کعب الاحبار نبوده است  زیرا کعب الاحبار در زمان پیامبر اسلام می زیسته  است در حالیکه این کتاب در دویست سال بعد یعنی  در حول و حوش تولد امام زمان ، نوشته شده است . 


9- بسیاری از کتب شیعه و سنی  به این کتاب استناد کرده اند . 


10-  من عمدا نام انگلیسی و کامل کتاب  " الفتن " را  در تیتر این پست آوردم تا شما بهتر بتوانید آنرا پیدا نمایید و شخصا دانلود کنید . 


11- برای دانلود این کتاب ، از  گوشی هوشمند و اندروید و سایت کتاب سبز استفاده نمایید . 


12- این کتاب یک مرجع کامل و  جامع از  تمام احادیث مربوط به نشانه های ظهور امام زمان می باشد .  برخی از این نشانه ها  توسط کعب الاحبار که یک یهودی تازه مسلمان می باشد در کتاب تورات دیده شده و بصورت شفاهی  در اختیار اصحاب و تابعین قرار گرفته است اما دویست سال بعد ، همین نشانه ها و  روایات کعب الاحبار و سایر  راویان  بصورت  مکتوب  به رشته ی تحریر در آمده است .