وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمو

وبلاگ شخصی وحید محمدی

دارم ادیتور را آزمایش می کنم

نمی دانم شما به این بخش از وبلاگ که در آن تایپ می کنیم چه می گویید ولی من به آن ادیتور می گویم . 

این ادیتور یک باگ بزرگ دارد و آن اینکه اگر دچار غلط املایی شوید و بخواهید اصلاح کنید کلمات را به هم چسباند و کلمات نامفهوم ایجاد می کند 

لذا من  اکثر اوقات در بلاگ بیان blog.ir  وبلاگنویسی می کنم زیرا بجای یک  ادیتور سالم وقدرتمند  3  تا  ادیتور  سالم و بی نقص و مدرن دارد و تایپ کردن در این 3 ادیتور  بسیار آسان و راحت است . 

خب تا اینجا که مشکل خاصی پیش نیامد و گوش شیطان کر  ادیتوربلاگ  اسکای  گویا  کمی بهتر شده است و کمتر  کلمات را به هم  چسباند . 


خب این تست بود و من در پایان این  متن چندبار شاهد این باگ  بودم .  هنوز  جای  کار  زیاد  دارد تا  به  بلاگ  دات آر آر برسد . 


من روی  جزئیات فنی  خیلی  دقت  و  وسواس  دارم  .  لذا  تا رفع  کامل  این  باگ   مجددا به  بلاگ بیان  برمی گردم . 


تا بعد ....